به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۳۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
مشخص نیست در جلسه امروز شورای برنامه ریزی استان چه کسی از حقوق بویراحمد و کهگیلویه بزرگ در دفاع می کند!

خبردنا: آخرین جلسه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد بدون حضور نمایندگان بویر احمد و کهگیلویه بزرگ برگزار شد.

به گزارش"خبردنا"، آخرین جلسه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی با ریاست استاندار استان برگزار شد که در این جلسه فقط غلامرضا تاجگردون نماینده حوزه انتخابیه گچساران و باشت حضور داشت.

در این نشست غلام محمد زارعی نماینده حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا و عدل هاشمی پور نماینده حوزه کهگیلویه بزرگ که نتوانستند در انتخابات مجلس یازدهم جواز حضور در پارلمان را کسب کنند از غایبین اصلی نشست شورای برنامه ریزی استان بودند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که از حضور نیافتن ۲ نماینده بویر احمد و کهگیلویه بزرگ در این نشست ناراضی به نظر می رسید، تاکیدکرد که از هر دو نماینده دعوت شده اما متاسفانه این عزیزان در این نشست مهم حضور پیدا نکرده و شاید کاری برای آنها پیش آمده باشد که نتوانستند در این نشست حاضر شوند.

دکتر کلانتری از برگزاری نشست تجلیل از نماینده بویراحمد و کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم شورای اسلامی اسلامی در آینده نزدیک نیز خبر داد.

وی گفت: با برگزاری نشستی از تلاش آقایان هاشمی نماینده کنونی کهگیلویه بزرگ و آقای زارع نماینده کنونی بویراحمد و دنا در مجلس دهم شورای اسلامی تقدیر و تشکر می کنیم.

به گزارش"خبردنا"، حضور دو نماینده غایب، در این جلسه بسیار مهم که بودجه یکسال آینده حوزه انتخابیه را تعیین و تکلیف می کند بسیار ضروری بنظر می رسد.

تاج گردون نماینده گچساران و باشت با وجود مشغله های فراوان همچون ریاست کمیسیون های بودجه و تلفیق همیشه در نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد حضور فعال داشته و از حق حوزه انتخابیه خود دفاع کرده است.

گفتنی است آقایان زارعی و هاشمی پور تا ششم خرداد ماه همچنان نماینده حوزه انتخابیه خود هستندو می بایست در این جلسه حضور پیدا کرده و از حق حوزه انتخابیه خود دفاع می کردند.

مشخص نیست در جلسه امروز شورای برنامه ریزی استان چه کسی از حقوق بویراحمد و کهگیلویه بزرگ در  دفاع می کند!

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
1
استاندار به همین زودی ها رفتنی است
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
نماینده کهگیلویه همان زمانی هم که بود هیچی تو دستش نبود و حرف اول و آخر را تاجگردون می زد .
هم شهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
فاتحه کهگیلویه بزرگ را خواند.
نام:
ایمیل:
* نظر: