به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۳۲۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۶
باهدف رفع مشکلات کنونی حوزه فنآوری و ارتباطات کهگیلویه بزرگ:
منتخب کهگیلویه بزرگ در مجلس یازدهم شورای اسلامی با جوان ترین وزیر دولت تدبیر و امید دیدار صمیمی برگزار کرد.

به گزارش خبردنا، " حجت الاسلام حاجی سید محمد موحد " نماینده باتجربه کهگیلویه بزرگ در خانه ملت با " دکتر آذری جهرمی " وزیر ارتباطات دولت دوازدهم دیدار صمیمی برگزار و مشکلات زیرساختی این وزرات خانه در این حوزه انتخابیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

موحد در این دیدار صمیمی با بیان اینکه در عصر موسوم به ارتباطات و مدرنیته، حق تمام مردم دستیابی به فنون روز دنیا در حوزه فنآوری ارتباطات است، از وضعیت کنونی زیرساختی وزارتخانه ارتباطات در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ اظهار نگرانی کرد.

وی گفت: متاسفانه نقاط کور فراوانی در حوزه ارتباطات در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ وجود دارد که نارضایتی عمومی را بدنبال داشته است.

این‌نماینده باتجربه مجالس گذشته شورای اسلامی با تاکید براینکه مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ بدلیل جمعیت فراوان تحصیلکرده نیازمند دستیابی به خطوط اینترنت هستند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در بسیاری از مناطق این حوزه انتخابیه سرعت اینترنت بحدی پایین بوده که بسیاری از مردم از اینترنت دیگر استفاده نکرده چون‌ناامید از اتصال این خطوط هستند.

موحد با اشاره به برخی تلاش های صورت گرفته در حوزه ارتباطات و فناوری در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، یادآورشد: این حوزه انتخابیه نیازمند عزم جدی وزرات خانه ارتباطات در جهت رفع مشکلات کنونی است.

وی افزود: وزارت خانه ارتباطات از وزرات خانه های موفق در دولت دوازدهم بوده و انتظار داریم تا قبل از پایان عمر این دولت شاهد رفع مشکلات این وزارتخانه در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ باشیم.

وزیر ارتباطات هم با تقدیر از دغدغه های منتخب کهگیلویه بزرگ در مجلس یازدهم شورای اسلامی تاکید کرد که تمامی تلاش خود و همکارانش را معطوف به رفع دغدغه های این منتخب و مردم حوزه انتخابیه کند.

دکتر آذری جهرمی گفت: اگرچه تحریم های ظالمانه موانعی را در ادامه موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد اما متخصصین داخلی در وزارتخانه ارتباطات توانسته اند سطح حوزه فنآوری و ارتباطات را نسبت به گذشته بنحو قابل قبولی ارتقا ببخشند.

وی، خدمت به مردم ایران را وظیفه تمامی مسوولان عنوان و اظهارداشت: تلاش خواهیم کرد در حوزه زیرساختی این وزارتخانه در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ خدمات قابل قبول تری به مردم آن حوزه انتخابیه نسبت به گذشته ارائه دهیم.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
1
پوس پیازی من ای گپل نی
نام:
ایمیل:
* نظر: