به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۳۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
ابراز داشت: مردم نیز همکاری بی نظری با حوزه بهداشت و درمان داشتند که خود جای تقدیر دارد.

خبردنا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به همراه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، مهندس علوی؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان و مهندس رهامی؛ رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان با حضور در بیمارستان شهید دکتر جلیل مرکز معین کرونای استان از زحمات پرسنل این مجموعه تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش"خبردنا"؛ مهندس جمالی با اهداء لوح تقدیر به دکتر جاودان سیرت؛ سرپرست بیمارستان و همچنین لوح یادبود به مجموعه پرسنل بیمارستان گفت: کارد بهداشت و درمان، سرداران حوزه سلامت بوده و مردم قدردان زحمات شما در بیمارستان شهید جلیل هستند.

وی یاداور شد: ما سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته و تجربه هشت سال جنگ تحمیلی را داشتیم و این تجربه مدیریت بحران یکی از دلایل موفقیت ما در مبارزه با کرونا است. پزشکان و پرستاران در زمان جنگ در بیمارستان‌های صحرایی در کنار رزمندگان بودن و شهید می‌دادند، هم اکنون نیز با تمام توان در میدانی دیگر در حال مبارزه با بیمار نوپدید و خدمت رسانی به مردم هستند.

در ادامه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه کادر درمان در صف اول مقابله با ویروس کرونا قرار دارند، ابراز داشت: مردم نیز همکاری بی نظری با حوزه بهداشت و درمان داشتند که خود جای تقدیر دارد.

دکتر پرویز یزدانپناه افزود: با حمایت‌های استاندار و سایر نهاد‌ها و ادارات خوشبختانه تاکنون این بیماری در استان به خوبی کنترل شده است و امیدواریم این همکاری‌ها بیش از پیش تداوم داشته تا در نهایت بتوانیم به مدد الهی این بیماری را ریشه کن نماییم.

سرپرست بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج گفت: ما ماراتن سنگینی را پشت سر می‌گذاریم و با تمام توان در خدمت مردم عزیز خواهیم بود و از مردم شریف استان می‌خواهم با رعایت موازین بهداشتی تا ریشه کنی کامل این بیماری به سفارشات و توصیه‌های ستاد مبارزه با کرونا توجه کنند.

دکتر جاودان سیرت افزود: حساسیت و حمایت‌های مدیران، سازمان‌ها و دستگا‌های مختلف از جمله استاندار محترم، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان و هیئت ورزش‌های همگانی و قدردانی‌های مردم، باعث ایجاد انگیزه حوزه درمان استان و افزایش روحیه پرسنل این بیمارستان شده و خادمان حوزه سلامت تا پای جان درخدمت مردم هستند و ما قدردان این حمایت‌ها هستیم.

علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهکیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: تلاش دانشگاه علوم پزشکی استان و پرسنل بیمارستان شهید دکتر جلیل قابل تقدیر بوده و ما از اینکه با تمام وجود در کنار مردم و جامعه بودید تشکر می‌کنیم.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: