به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۳۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
شایدوقتی حرف ازمحرومیت میشود این احساس در درون شمامتبلور شود که مگر استان ما محروم است، ما از این احساس شگفت زده نمیشویم چرا که شنیده ایم این قیاس برون از حدود را.

خبردنا؛ یکی از فعالین ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد با نوشتن نامه ای خطاب به استاندار استان خواهان رسیدگی وی به وضعیت اسفناک فضاهای ورزشی استان شد.
 
به گزارش"خبردنا" متن این نامه که برای این پایگاه خبری ارسال شده است بدین شرح است؛
 
"بسم الله الرحمن الرحیم"
 
جناب آقای مهندس حسین کلانتری
 
استاندار فهیم و مردمی استان کهگیلویه وبویراحمد
 
باعرض سلام، آرزوی قبولی طاعات و توفیق درامورات محوله احتراما:
 
غمنامه‌ای از جوانان مظلوم اما مملو از استعداد در دیارمحروم استان چهار فصل و زیبای کهگیلویه وبویراحمد به حضور ارزشمند شماومجموعه همکاران خدومتان ایفاد میگردد.
 
روی سخن ما با آنجناب به عنوان مرد اوّل دولت درحوزه اجرایی این اقلیم محروم است.

شایدوقتی حرف ازمحرومیت میشود این احساس در درون شمامتبلور شود که مگر استان ما محروم است، ما از این احساس شگفت زده نمیشویم چرا که شنیده ایم این قیاس برون از حدود را.

ماآنگونه بافقرومشکلات جنگیده ایم که ظاهر جوان و میانسال و فرتوت همه‌ی نسل‌های ما یکی است و تفاوت سنی درمامشخص نیست .فی الواقع جوانان عزیزماازاین قاعده مستثنی نیستند .

به تاریخ غربت کشورمان درموسم نبردبا حکومت‌های غاصب نگاه کنید، همانابه زودی به این تنیجه غمبار میرسید که جوانان ما بوده اند که موجبات سربلندی دیار و ایلمان را درنبرد با استکبار، استثمارواستبداد بدست آورده اند
 
جوانان این استان ازخود تعریف نمیکنندچراکه معتقدندجوهرمرد به عمل وابسته است ولاغیروتن‌ها درموسم سختیهاست که هنر پرمفهوم وعملکردمملو ازغیرت و حمیت خودرابه نمایش میگذارند.
 
جناب آقای استاندار:
 
مافقیرفرهنگی نبوده و نیستیم چراکه تاریخ مهمان نوازی ورسم احترام و ادب ما خود نشانه‌ای ازغنای فرهنگی این اقلیم محروم امانشسته برگنج است جوانان مافقیردرحوزه شغلی وبازاریابی به جهت ایجادمنابع در سوددهی وکار هستند.
 
الغرض و منتهای عرایض مابرمیگردد به جامعه ورزش ...

مادرفعالیت‌های ورزشی همیشه جزو پیشگامان قهرمانی و ورزش همگانی بوده ایم اگرنگاهی نافذوکوتاه به رزومه ورزشی جوانان مادرسال‌های اخیربشودقطعا و بالطبع متوجه خیلی از رشادت‌های عزیزان ما درمیادین نبردورزش و توام باصلح وآرامش خواهید بود مدالها و کاپ‌های قهرمانی انفرادی، تیمی والواح تقدیرات ملی وبین المللی گواهی براین مدعاست
 
اماجناب آقای مهندس کلانتری عزیز:

آیا جوانان برومند این دیار صاحب نام، شهیدپرور و خونگرم لایق این ناملایمات هستند و آیا حق ورزشکاران حرفه‌ای مابایداینگونه باشد که تنهاوشرمسارازگذشته‌ای باشند که میتوانستند فی سبیل البیت راه ترقی را در حوزه مادیات و دنیاگرایی بهتربپیمایندوبه نقاط پرثمردیگری برسند ...

جناب آقای استاندار:

زیاده گویی احترام گوینده و شنونده را بانقصان مواجه مینماید.

۱_ لازم است دربحث ورزش همگانی مشارکت دولتمردان بهتر و به وضوح باشدتا میزان حضورحداکثری در ورزش بیشتر شود.

۲_ امکانات وفضا‌های ورزشی باتوجه به انحطاط وپوسیدگی آن‌ها ترمیمی اساسی صورت پذیرد.

۳_ زمین‌های چمن استادیوم‌های شایسته ورزشکاران خوب استان نیست و ازحیث استفاده و مدیریت در بازسازی رو به فراموشی میرود و نیاز هست دراین زمینه اقدام در خور وعاجلی صورت پذیرد.

۴_ قهرمانان ملی، استانی و منطقه‌ای در رشته‌های مختلف نیاز به توجه وحمایت بیشتر درزمینه‌های مختلف دارند.
 
امیداست به درگاه یزدان بی همتا ودرسایه توجهات باریتعالی شاهدپیشرفت روزافزون درحیطه خدمات رسانی به مردم شهیدپرور استان باشیم و باحمایت بی دریغ آن استاندار محترم ازنعمات و موهبت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهت رشدوتعالی وآبادانی این اقلیم استفاده بهینه نماییم انشاالله . خداوند جنابعالی وتمامی خادمان به مردم ونظام رادر پناه خود مسرور وموفق بدارد
 
باتشکر
 
کورش زکی نژاد
 
فعال ورزشی استان ک_ب

نام:
ایمیل:
* نظر: