به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۵۴۳۸
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
فرماندار خبر داد:
وی ادامه داد: این ویروس پرستاران و کادر درمانی بخش‌های دیگر را بیشتر از بخش کرونا درگیر خود کرده است.
خبردنا: فرماندار کهگیلویه گفت: به منظور جلوگیری از پیک جدید کرونا محدودیت‌هایی در شهرستان اعمال می‌شود.
محدودیت‌های جدید کرونایی در کهگیلویه اعمال می‌شود

به گزارش"خبردنا"، علیرضا اتابک در نشست شورای سلامت در فرمانداری دهدشت از اعمال محدودیت‌های کرونایی در شهرستان خبر داد.

فرماندار کهگیلویه گفت: وضعیت کرونایی استان‌های همجوار و مراودات به شهرستان ایجاب می‌کند یکسری محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی در راستای مقابله با این ویروس در دستور کار قرار گیرد.

اتابک افزود: برای جلوگیری از پیک جدید کرونا ممنوعیت ورود خودرو‌های پلاک غیر بومی، محدودیت تردد در سطح شهر، مسدود شدن اماکن تفریحی و ممنوعیت مناطق گردشگری اعمال خواهد شد.

رئیس شورای سلامت کهگیلویه گفت: تعزیرات، اتاق اصناف و شبکه بهداشت در سطح شهر صنوف را وادار به رعایت پروتکل بهداشتی کنند و صنوف متخلف پلمب شود.

وی از مردم خواست به خاطر حفظ سلامتی خود و جامعه از استان‌های همجوار مهمان نپذیرند.

اتابک با بیان اینکه کوید ۱۹ با زیرکی جا‌هایی را مورد حمله قرار می‌دهد که کسی فکرش را نمی‌کند، افزود: در حالی که پیش‌بینی می‌شد با گرم شدن هوا این ویروس کمتر شود، اما می‌بینیم در استان‌های همجوار با وجود گرما شرایط به گونه دیگری رقم خورده است.

وی ادامه داد: این ویروس پرستاران و کادر درمانی بخش‌های دیگر را بیشتر از بخش کرونا درگیر خود کرده است.

اتابک تعطیلات عید فطر را یادآور شد و گفت: با شروع تعطیلات خطر ورود گردشگران شهرستان را تهدید می‌کند جلوگیری از این وضعیت مستلزم همکاری مردم و اعمال اقدامات بازدارنده از سوی دستگاه‌هاست که بار دیگر با روحیه جهادی و پرتحرک وارد عمل شویم.

وی نقش سازمان‌های مردم نهاد در آگاه‌سازی مردم را مهم خواند و افزود: سمن بلادشاپور بدون چشمداشتی در مقابله با ویروس همکاری داشت.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: اگر خودمراقبتی تبدیل به فرهنگ شود هر کس خود را در قبال خانواده و جامعه مسؤول می‌داند و بی‌خیال کرونا نمی‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: