به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۵۴۴۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
تاجگردون افزود: نباید موتور توسعه از حرکت باز ایستد و مسئولان همگام با نمایندگان جدید در خدمت به مردم تلاش کنند و نمایندگان جدید با همگرایی واحد توسعه را در استان رقم بزنیم.
خبردنا: نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح‌های ملی در کل استان گفت: طرح‌های ملی توسعه عمرانی را بدنبال می‌آورد و با تغییر نماینده و دولت نباید زمین گذاشته شود و ادامه یابد، در هر صورت این پروژه‌ها به دولت تعلق دارد و باید با فرمان و راه صحیح کار را ادامه داد.

به گزارش"خبردنا" غلامرضا تاجگردون در نشست شوری اداری استان گفت: در عملیات ۳ خرداد حضور داشتم و در شوخی و پاسخ به شعر معاون سیاسی اظهار داشت: ما دیوانه نبودیم که در ۳ خرداد حضور داشتیم، ما دیوانه عشق الهی بودیم.

وی با تشکر از دولت و نماینده دولت در استان افزود: رهبری فرمودند این دولت را کمک کنید تا زمین نخورد و بدون شک حسن نیت و تدبیر رهبری در هدایت کشور ارزشمند و بازی سیاسی نیست و تدبیری برای عبور از بحران‌ها هست.

این نماینده مجلس با بیان خاطراتی از تودیع و معارفه‌های خود در سازمان برنامه و بودجه در ابتدای دولت احمدی نژاد ابراز داشت: کج سلیقگی و فراموشی در کار و ادامه راه در کشور وجود دارد و هر ۴ سال یک گروه در کف و یک گروه در سقف قرار می‌گیرند، مهم این است کسانی که در بالا قرار می‌گیرند نباید خرابی به بار بیاورند، باید پایداری خدمت وجود داشته باشد.

تاجگردون با اشاره به طرح‌های ملی در کل استان اظهار داشت: طرح‌های ملی توسعه عمرانی را بدنبال می‌آورد و با تغییر نماینده و دولت نباید زمین گذاشته شود و ادامه یابد، در هر صورت این پروژه‌ها به دولت تعلق دارد و باید با فرمان و راه صحیح کار را ادامه داد.

وی به تعداد زیادی از طرح‌های ملی که در استان آغاز شده است اشاره کرد و گفت: نمایندگان جدید ادامه دهنده این خدمات باشند.

تاجگردون در توصیه اخلاقی به مردم افزود: نباید موتور توسعه از حرکت باز ایستد و مسئولان همگام با نمایندگان جدید در خدمت به مردم تلاش کنند و نمایندگان جدید با همگرایی واحد توسعه را در استان رقم بزنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: