به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۵۴۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
مدیر سابق آموزش و پرورش بویراحمد:
رئیس سابق آموزش وپرورش شهرستان بویراحمدخاطرنشان کرد: از غلامحمد زارعی نماینده اسبق آموزش وپرورش که از صفر تا ۱۰۰ برای من سنگ تمام گذاشتند تشکر می‌کنم.

خبردنا: مدیر سابق آموزش و پرورش بویراحمد در آیین تودیع خود گفت: برای عزلم عجله کردند.

به گزارش "خبردنا"، علی حسن‌زاده رئیس سابق آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد امروز در جلسه تودیع خود به بیان گزارشی از فعالیت‌های آموزش و پرورش پرداخت و گفت: آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در طول دو سال گذشته موفقیت‌های بزرگی در سطح استان بوجود آورد که حاصل تلاش و زحمات شبانه روزی همه همکاران اداری و آموزشی است.

علی حسن زاده گفت: در سال گذشته یک مدرسه در یاسوج به اندازه کل استان قبولی در رشته‌های پزشکی داشت و در مسابقات قرآن و مسابقات ورزشی بیش از نیمی از موفقیت‌ها استانی مربوط به آموزش وپرورش بویراحمد بود.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رفت در این شرایط که نزدیک عید فطر و امتحانات بود در عزل من عجله نمی‌کردند گفت: عزل من ضرب الاجلی بود و از آقای روشنفکر که نقشی در برداشتن من نداشت تشکر می‌کنم.

وی گفت: بویراحمد نقش مهمی در توسعه استان دارد که با ۸۰ هزار دانش آموز و فرهنگی از پتانسل و ظرفیت نیروی انسانی آن در سطح مدیرکلی آموزش وپرورش استفاده نشده است.

رئیس سابق آموزش وپرورش شهرستان بویراحمدخاطرنشان کرد: از غلامحمد زارعی نماینده اسبق آموزش وپرورش که از صفر تا ۱۰۰ برای من سنگ تمام گذاشتند تشکر می‌کنم.

وی در اظهاراتی به ویژگی‌های ایل بویراحمد ونقش آن‌ها در استان شدن استان اشاره کرد وگفت: امروز باید همه با هم بویراحمد واحد را کلید بزنیم و اتحاد وهمبستگی خویش را حفظ کنیم.

مدیر سابق آموزش و پرورش بویراحمد افزود: من فدای تابلوی بویراحمد شدم که اجازه ندادم با وجود کمبود ۲۷۰ نفر نیرو در حوزه آموزش ابتدایی از سایر شهرستان‌ها به شهرستان بویراحمد نیرو منتقل شود.

وی با بیان اینکه همه بویراحمد در انقلاب نقش داشتند گفت: من برادر شهید و از طایفه جلیل هستم که ۵۴ شهید را تقدیم نظام وانقلاب کرده است

حسن زاده با تبریک به آقای دلشاد مدیر جدید آموزش وپرورش برای هر گونه همکاری و مشورت در راستای تحقق آموزش وپرورش اعلام آمادگی کرد و گفت: شبانه روز در کنار شما خواهم بود.

گفتنی است در این مراسم با اهداء لوح سپاس از طرف مدیرکل آموزش وپرورش استان از زحمات علی حسن زاده تقدیر و حکم مسئولیت کورش دلشاد به سمت مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد به وی اهداء شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یحیی همت یار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
از این اتفاق ها زیاد افتاده
نام:
ایمیل:
* نظر: