به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۵۲۲
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
وی گفت: پیگیر اعزام بالگرد و تجهیزات به این منطقه هستم تا از بروز هرگونه فاجعه جلوگیری شود.
خبردنا؛ نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: از سپاه، ارتش، مدیریت بحران و دیگر نهاد‌ها می‌خواهیم برای کنترل وضعیت آتش‌سوزی در منطقه حفاظت شده خائیز وارد عملیات شوند.

به گزارش"خبردنا"، سید محمد موحد در کهگیلویه از پیگیری در سطح کلان برای رسیدگی به وضعیت بحرانی منطقه حفاظت شده خائیز خبر داد.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس تصریح کرد: از شامگاه پنجشنبه که خبری مبنی بر آتش‌سوزی جنگل‌های خائیز منتشر شد پیگیری‌های متعدد و مستمری جهت اعزام نیرو، تجهیزات و بالگرد و اتخاذ تدابیری جهت خاموش کردن آتش صورت گرفت.

موحد گفت: طی تماس تلفنی با استانداران کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان، فرماندهان ارشد سپاه، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و دیگر مسئولان جهت تسریع و جلوگیری از گسترش حریق و خاموش نمودن حریق گفتگو و رایزنی انجام شد.

وی اضافه کرد: به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه حفاظت شده که دارای گونه‌های متعدد گیاهی و جانوری نیز هست است و همچنین گرمای هوا رایرنی جدی برای اعزام بالگرد و امکانات دستگاه‌های محیط زیست صورت گرفت.

موحد تجهیزات و امکانات مدیریت بحران و دیگر دستگاه‌های مربوطه در استان را ناکافی دانست و گفت: پیگیر اعزام بالگرد و تجهیزات به این منطقه هستم تا از بروز هرگونه فاجعه جلوگیری شود.

وی از همه ارگان‌هایی که از لحظه وقوع حریق در منطقه حضور پیدا کردند خصوصا مردم و جوانان قدردانی کرد.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس اضافه کرد: این منطقه حد مرز بین استان خوزستان و استان کهگیلویه و بویراحمد است که نیاز است مسئولان هر دو استان وارد عمل شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: