به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۶۰۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
" خبردنا “ تا چند روز آینده بطور مفصل پاسخ مطلب رذیلانه تابناک ترسو را خواهد داد تا فرق دوغ و دوشاب مشخص شود.
خبردنا: پس از انتشار مطلبی با عنوان شورای نگهبان در آزمون رد صلاحیت تاج گردون شد حالا نوبت مجلس است در سایت " تابناک " وظیفه خود دانستیم به عنوان یک رسانه محلی که نقش نماینده گچساران و باشت را در توسعه کهگیلویه و بویراحمد حتما مفید می‌دانیم این هجمه سراسر تهمت‌های اثبات نشده را پاسخ دهیم.

به گزارش " خبردنا " پس از انتشار یادداشت برای ثبت در تاریخ / سردار همیشه بازنده این بار به قوم لر باخت / گل بخودی "محسن رضایی"  در این پایگاه اطلاع رسانی با موجی از تماس‌ها، پیام‌ها و پیغام‌ها و پسغام‌ها برای برداشتن آن مواجه شدیم که البته دلیلی برای این کار نبود.
 
پس از همه تلاش‌های محترمانه و نسبتا محترمانه که بی نتیجه ماند آقای که خودش را " نقدی پور " معرفی می‌کرد و عنوان می‌کرد از دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت تماس گرفته با تهدید و توهین ما را نواخت! و صدالبته دست خالی برنگشت.

تا اینجای داستان همه این عزیزان می‌گفتند " محسن رضایی میرقائد " نقشی در تابناک ندارد، اما تابناک استان در مطلبی سراسر توهین و تهمت البته بدون اینکه جرات داشته باشد اسم ببرد مطالبی در شان خودشان را نسبت دادند که در کذب محض بودنش همین بس که جرات آوردن اسم ندارند، چون می‌دانند باید منتظر عواقب قضایی اش باشند هرچند با همبن مطلب هم حتما حق پیگیری قضایی کاملا محفوظ است.

" خبردنا “ تا چند روز آینده بطور مفصل پاسخ مطلب رذیلانه تابناک ترسو را خواهد داد تا فرق دوغ و دوشاب مشخص شود.
 
منتظر باشید
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
2
3
همین کار شما هم خود زنی هست..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
3
6
جناب آقای علیبازی دست مریزاد محسن رضایی حنایش دیگه رنگی نداره هیچکس حتی حکومتیها هم اورا تحویل نمیگیرند
نام:
ایمیل:
* نظر: