به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۵۶۲۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴

خبردنا: در حالی که تخریب ها علیه نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی همچنان ادامه دارد اما انگار پرونده تخریب نمایندگان زاگرس در خانه یازدهم ملت به یک سریال ساماندهی شده تبدیل شده است.

به گزارش خبردنا، " حجت الاسلام حاجی سید موحد " باسابقه ترین نماینده مجلس یازدهم شورای اسلامی که برای ششمین بار توانست از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ به مجلس راه پیدا کند از مهمترین گزینه های ریاست بر کمیسیون اصل 90 این مجلس است.

تخریب نمایندگان زاگرس نشین شروع شده و این بار قرعه فال به نام مهمترین گزینه کمیسیون اصل ۹۰ افتاده و به نظر می رسد این تخریب ها ساماندهی شده و باهدف شکست زودهنگام این نمایندگان باشد‌.

سوال اینحاست چرا این روزها فقط بزرگان زاگرس نشین چون " تاج گردون و موحد " باید در " تیررس تخریب ها " قرار گیرند؟‌

چه جریان ساماندهی شده ای اینگونه برعلیه بزرگان " زاگرس " " می تازد " و کسی هم یارای جلودار شدن از این " جریان مخوف و شبکه ای " نیست؟ 

آیا مجلس یازدهم، باتجریه تر از "‌موحد " در کمیسیون اصل 90 دارد؟ و یا " توانمندتر " از " تاج گردون " در کمیسیون بودجه می شناسد؟‌

مگر " زاگرس " چه ظلمی به رقبای ناشناخته کرده که اینگونه بر فرزندان " شجاع و اصیل " وی روا می دارند تا " موحدها و تاج گردون ها " نتوانند در چهار سال آینده، صدای مظلومیت مردم دیار خود را در بهارستان به گوش دنیا برسانند؟ 

" زاگرس، " مظلوم " اما " مقتدر تاریخ " بوده و شایسته نیست اینگونه بر " فرزندان وی " همانند " قوم تاتار " " بتازند تا به اهداف " شوم " خود که بنظر می رسد حذف فرزندان این دیار پاک در آینده است دست پیدا کنند.

و البته همگان بدانند و بخوانند که " قُله های زاگرس " هیچگاه به دست " دشمنان زاگرس " تسخیر نشد زیراکه غیرتمندان زاگرسی چنین " ننگ ها و ذلت هایی " را در " تاریخ سرزمین مادری شان " تحمل نکردند و این روزها نیز باید " موحدها و تاج گردون ها " برای صیانت از حقوق " زاگرس " بمانند و تا پای جان از این حقوق از دست رفته " دفاع جانانه " کنند.

باید چاره ای اندیشید تا " بزرگان زاگرس " همیشه " بزرگ " بمانند زیراکه " موحدها و تاج گردون ها " هویت بخش زاگرس اند و نباید اجازه داد این " بزرگان " در تصمیم گیری های کلان کشوری کنار گذاشته و حذف شوند.

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
2
4
آقای علیبازی این موضوعات هیچ ربطی با قومیت ندارد
مگه تخریب کنندگان تاجگردون بچه های زاگرس نیستند. مکه همین موحدی که آن را می پرستی بچه زاگرس نیست چرا در مقابل تخریب تاجگردون سکوت کرد و شبها با نجابت و زاکانی دیزی دونفره می خورد
مگه سردار خورشیدی زاگرس نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
2
1
خود تاجگردون اینقدر دراین استان به نخبگان کهگیلویه و بهمئی ظلم کرد که نگو... بورسیه من را در دانشگاه نفت لغو کردند هرکاری کردم تاجگردون حاضر نشد حتی یه تلفن برای من بزند.. با رتبه ۲۰۰کنکور ریاضی، بورسیه دانشگاه نفت قبول شده بودم.. ولی دریغ از حمایت امثال تاجگردون.‌ پس خواهشاً دم از زاگرس و لر وغیرت نزنید لطفا.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
هردو سالم باشن
ناشناس
|
United States
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
0
کاری برای مردم نموده اند که حال باشند میکنند!!!
نام:
ایمیل:
* نظر: