به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۶۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
اگر سایت تابناک و نویسنده بزدل مطلب مورد اشاره جرات و جسارت دارد و با اسم و رسم مطلب بنویسد نه با ایما و اشاره ! ما که مستقیما و با اسم و رسم آقای محسن رضایی را مخاطب دانسته و این هجوم بی سابقه تابناک علیه آقای تاج گردون را نقد کردیم .

خبردنا – عادل علیبازی : پس از انتشار مطلبی با عنوان "شورای نگهبان در آزمون رد صلاحیت تاج گردون شد حالا نوبت مجلس است در سایت " تابناک " وظیفه خود دانستیم به عنوان یک رسانه محلی که نقش نماینده گچساران و باشت را در توسعه کهگیلویه و بویراحمد حتما مفید می‌دانیم این هجمه سراسر تهمت‌های اثبات نشده را پاسخ دهیم.

به گزارش " خبردنا " پس از انتشار یادداشت برای ثبت در تاریخ / سردار همیشه بازنده این بار به قوم لر باخت / گل بخودی "محسن رضایی" در این پایگاه اطلاع رسانی با موجی از تماس‌ها، پیام‌ها و پیغام‌ها و پسغام‌ها برای برداشتن آن مواجه شدیم که البته دلیلی برای این کار نبود.

تابناکی ها که دیدند التماس ها و تهدید ها برای حذف این مطلب چاره ساز نیست دست به تهمت و تخریب و انتشار مطلبی در شان و جایگاه خودشان زدند .

قصد پاسخگویی به این مطالب سخیف را نداشتم اما پاسخ ندادنم را ترس می دانستند و البته روشنگری در خصوص این همه تهمت و تخریب ضروری بود .

1- اگر سایت تابناک و نویسنده بزدل مطلب مورد اشاره جرات و جسارت دارد  با اسم و رسم مطلب بنویسد نه با ایما و اشاره ! ما که مستقیما و با اسم و رسم آقای محسن رضایی را مخاطب دانسته و این هجوم بی سابقه تابناک علیه آقای تاج گردون را نقد کردیم  شما هم اسم بیاورید که مخاطب مطلب تان چه کسی است اگر جرات دارید و می توانید تا آخر بایستید !

2- در این نوشته سایت " خبردنا " با هزار ایهام و اشاره به انواع تهمت ها و توهین ها و تخریب ها و فسادها متهم شده ، فسادهایی که در هیچ محکمه ای نه اثبات شده و نه وجود خارجی دارند .

در همین نوشته آقای تاج گردون به داشتن دهها پرونده فساد متهم شده و مدافعین او از جمله " خبردنا " نیز به عباراتی سخیف یاد شده  که قطعا شایسته نویسنده مطلب تابناک است .

" خبردنا " افتخار دارد با صدای رسا اعلام کند " هرکسی هرسندی علیه ما و خانواده ما دارد منتشر کند " و سایت " تابناک " وکیل تام الاختیار ما در ورود به سیستم قضایی تمام کشور است که اگر یک پرونده فساد مالی یا اخلاقی پیدا کند هر آنچه در این مطلب نوشته درست است و اگر نتوانست که نمی تواند چون وجود خارجی ندارد قطعا آنچه به ما نسبت داده شایسته خود و خانواده اش است .

3- این جمله ای از نوشته مطلب کذب تابناک استان است " چه خوب است انسان وقتی ادعایی دارد ابتدا به خود و آنچه که دیگران در موردش می گویند بیاندیشد و توجه کند ! نمی شود انسان به دورویی و فساد و معامله گری در افکار عمومی معروف باشد انوقت در پی متهم کردن دیگران باشد." و چه خوب بود که سایت تابناک استان در باره خودش و بزرگترهایش هم همین را عمل می کرد ! پراختن به مواردی که " خبردنا " در حال تهیه گزارش های مخصوص فساد در این زمینه است باشد به وقتی دیگر و انشالله بزودی !

4- سایت تابناک و نویسنده ناشناس آن که جرات نوشتن اسم خود را هم ندارد در بخش دیگری از محسن رضایی به عنوان افتخار قوم لر و از تاج گردون بعنوان فساد لر یاد کرده و بعد می گوید آیا درست است برای حمایت از یک لر به لر دیگر حمله ببری !؟

بعبارتی حملات یک هفته ای ایشان به تاج گردون و" خبردنا" لازم است و نقد ستون خیمه قوم لر که در افکار این همیشه بازنده ها جناب ( محسن رضایی ) است اوج بی غیرتی و رذالت و بی ایمانی و کفر است !

شاید یک احتمال این باشد که رضایی را لر می دانند و تاج گردون و ما را لر نمی دانند و شاید او را لرتر می دانند و شاید او را مقدس می پندارند و هرکسی ایشان را نقد کرده اند شایسته بدترین تهمت ها و توهین ها می دانند و شایدهای دیگر !

ولی خوب است پاسخ دهند این آقای " سبزوار رضایی میرقائد " که حتی دوستان تابناک نمی دانند اسم ایشان سبزاور بوده نه صفتش که مقاله ای هم در این خصوص نوشته بودند و بیسوادی در این حد که برای " سوزه وار " مطلب نوشته اند که واقعا اینهمه بی اطلاعی از رئیس شان جای افسوس و تعجب دارد ! و بعدا به محسن تبدیل شد برای قوم لر و با درجه پایین تر برای شهرمسجد سلیمان چه کرده است ؟

خدمات آقا محسن به قوم لر چه بوده ?البته مهم ترین خدمت ایشان به قوم لر بستن توپخانه تابناک بر روی تاج گردون و مدافعانش و تلاش شبانه روزی تابناکی ها برای رد اعتبار نامه او را از این خدمات به قوم لر جدا کنید !

محسن رضایی یا همان سبزوار خودمان برای زاگرس چه کرده ؟ البته ما قدرشناس خدمات ایشان در دفاع مقدس بوده و هستیم ولی اینکه دیگر ایشان نباید نقد شوند و مقدس باشند ما قبول نداریم و به آن هم عمل نخواهیم کرد . حالا رسانه های مجیز گوی او هر روز تهمت هم بزنند تاثیری در نگرش ما نخواهد داشت .

پرداختن به اداره دبیرخانه با حضور " علی رضایی میرقائد " و سایر اقوام در مطلبی دیگر که انشالله نیاز به یک برنامه رسانه ای جدی خواهد داشت تا ثابت شود فساد در " خبردنا " است یا جایی دیگر ؟ تا ثابت شود " خبردنا " نوکر است یا تابناک محلی استان گوش بفرمان تهران برای نوشتن مطلبی سراسر دروغ و کذب که آقایان خوششان بیاد و البته حق الزحمه آنها هم برسد !

5- دربخش دوم این مطلب کذب به مطلب کذب تری از فردی ناشناس اشاره شده که اتهام و دروغی را به نگارنده نسبت داده ! برای پاسخ به این مطلب اگر نویسنده تابناک محلی استان شجاعت و شهامت دارد و از سلامت و خلوص ژن برخوردار است گوینده این مطلب را رسانه ای کند .

" عادل علیبازی " بعنوان فردی که با اسم و رسم و عکس این مطلب را نوشته و همواره از نفاق و دورویی بیزار بوده آماده است در هر رسانه ای و هر مناظره ای و هر محکمه ای به این اتهام پاسخ دهد و اگر نویسنده تابناک و گوینده ساختگی این داستان اندکی شجاعت و درستی در بیان مطالب خود دارند نیز این اتهام را ثابت کنند .

اگر تابناک محلی و هر گوینده ای که بتواند این ادعا را اثبات کند توانست این ادعا و سایر ادعاهای مطرح شده در آن را اثبات کنند از لحظه اثبات ادعا پایگاه " خبردنا " را برای همیشه تعطیل و از کار رسانه ای خداحافظی خواهیم کرد اما اگر نتوانست چنین ادعایی را ثابت کند قطعا " خلف صالح پدر و مادر خودشان نیستید  و شرف ندارند " !

منتظر اثبات اتهامات شما هستیم و البته مطالب دیگری که بزودی منتشر خواهیم کرد .

انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
6
5
درود بر غیرتتان ............. ...............
ارغوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
1
1
شرفی دیگه وجود نداره
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
7
5
درود برسایت خبر دنا که همیشه با اصالت وراستگو بوده وبعضی ها به خاطر حسادت چنین دروغ هایی می گویند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
3
10
سرداررشید ایران دکتررضایی افتخاربختیاری وافتخارایران است
شما که برای همه چیزقیمت ومنفعت شخصی قایل هستی بدان
که ایشان مثل بعضی ها دست توجیب بیت المال نمیکند که امثال
شما راراضی نماید.تاریخ ایران قضاوت میکند که ایشان چه کرده
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
3
9
محسن رضایی یک شخصیت انقلابی و از سپاهیان غیور و افتخار قوم لر در سراسر ایران است خبر دنا از شما بعید است اینچنین حمله کردن به نماد افتخار قوم لر.
رامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
9
تاج گردون جلوی کاخ سفید چکار داشت؟
لیکک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
10
4
درود براقای علیبازی با صداقت
تاجگردون افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی وقوم لر است.
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
7
3
درود . علیبازی ثابت شده اس زنده باد .
منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
4
سردار محسن رضایی قابل مقایسه با آقای تاجگردون نیست ایشان مالک اشتر زمان جنگ بودند و رشادتهایش از ذهن جبهه و جنگ و ایران اسلامی فرامون نخواهد شد.
عشق فقط عشق علی رهبر فقط سبد علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
2
درود بر مرد غیرتمند لری ..چون دکتر علیبازی ...افرین بر شما که این همه به قوم لر خودت وفا داریت احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
3
آقای محسن رضایی افتخارنظام وسمبل قیرت ورشادت قوم لر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
1
3
تاج گردون چه گلی به سر این مردم زده که این قدر یقه چاک می دهید جز تایید کارهای غلط دولت روحانی که منجر به بدبخت شدن مردم شده . مجلس بعد از دولت عامل گرانی و همه ی مصیبت ها می باشد هی تاج گردون نکنید حتما چیزی برای شما هم می ماسد .
نام:
ایمیل:
* نظر: