به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۶۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
دبیر ستاد استانی کرونا از عموم مردم خواست تا رعایت فاصله گذاری فیزیکی و اصول بهداشتی، در خانه ماندن و پرهیز از تردد‌های غیرضرور را جدی بگیرند.
خبردنا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در هفدهمین روز از خرداد ماه ۹۹ را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

به گزارش "خبردنا"؛ دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از ۱۸۸ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه یاسوج، ۱۶ مورد مثبت گزارش شده است.

وی ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به ۸۱۹ بیمار رسید که مبتلایان جدید یک بیمار مرد در شهرستان گچساران، ۹ بیمار مرد و سه بیمار زن در شهرستان بویراحمد، یک بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان بهمئی و یک بیمار مرد در شهرستان لنده می‌باشد.

دکتر یزدانپناه یادآور شد: ۱۰ بیمار سابقه تماس با مورد مثبت خانواده داشته و دو بیمار طی روز‌های گذشته به اهواز و بهبهان سفر کرده اند، ولی چهار بیمار سابقه تماس با مورد مثبت تایید نشده را ندارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بیماری ضعیف نشده و با افزایش دمای محیط نیز بیماری کاهش نخواهد یافت. استان‌هایی، چون هرمزگان و خوزستان علیرغم گرم بودن هوا وارد پیک شده اند و متاسفانه آمار مرگ و میر و مبتلای زیادی دارند.

دبیر ستاد استانی کرونا از عموم مردم خواست تا رعایت فاصله گذاری فیزیکی و اصول بهداشتی، در خانه ماندن و پرهیز از تردد‌های غیرضرور را جدی بگیرند، زیرا در صورتی که شهروندان، فاصله گذاری فیزیکی و نکات بهداشتی را رعایت نکنند تداوم بیماری در منطقه طولانی مدت و خطرناک خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: