به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۸۳۸
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
وی گفت: در یک تشییع جنازه در چرام، بیش از ۲۰ خانم به کرونا مبتلا شدند.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت استفاده از لوازم حفاظت شخصی و عدم شرکت در تجمعات مانند مراسمات ترحیم و تشییع‌جنازه تأکید کرد.

به گزارش"خبردنا"، حسین کلانتری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کرونا یک بیماری فراگیر و بسیار خطرناک است، اما استان کهگیلویه و بویراحمد تا امروز به خاطر همکاری خوب مردم و اصناف وارد پیک این بیماری نشده، اظهار داشت: تصور این است که کار تمام شده، این در حالی است که ما الان در وضعیت خطرناکی قرار داریم.

وی افزود: هم‌اکنون ۱۰ استان کشور در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارند که استان ما هم در بین این استان‌ها قرار گرفته و شرایط به گونه‌ای است که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تنها راه عبور از این بیماری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت استفاده از لوازم حفاظت شخصی و عدم شرکت در تجمعات مانند مراسمات ترحیم و تشییع‌جنازه تأکید کرد و گفت: در یک تشییع جنازه در چرام، بیش از ۲۰ خانم به کرونا مبتلا شدند.

کلانتری با بیان اینکه مراسمات تشییع، تدفین و ترحیم، عروسی‌ها و تجمعات از عوامل اصلی شیوع کرونا هستند، عنوان کرد: یک مراسم عروسی به قیمت عزای چند نفر برگزار می‌شود؟

وی از مردم خواست مراسمات عروسی را به تعویق انداخته و یا بسیار ساده برگزار کنند و ابراز کرد: حداقل تا پایان امسال و سال آینده باید مهارت‌های زندگی کردن در کنار کرونا را بپذیریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از مردم خواست در صورتی که کار ضروری ندارند از حضور در ادارات، بازار و خارج از منزل خودداری کنند.

کلانتری با تأکید بر اینکه استفاده از ماسک در بانک‌ها و ادارات اجباری است، گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد مانند موج اول کرونا، در این مرحله هم همکاری خوبی داشته باشند تا بتوانیم با حداقل خسارت از این بیماری عبور کنیم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یاقوت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
0
زنگل بی جان نیشینن ...بشینیت من حونیلتون
..چه وجون عزادارل ایخیت .چارقده چبی بویندن قیلونزرنفتشون
نام:
ایمیل:
* نظر: