به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۸۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
بیانیه اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران:
در پی اهانت و هتک حرمت به ساحت مادران شهدا ، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گچساران بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبردنا، در متن بیانیه ی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گچساران آمده است؛

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

‌‌‌‎سوره مبارکه آل عمران/ ١۶٩

بازماندگان شهدای عزیزمان و بیش از همه، مادر و پدر و همسر و فرزندان شهیدان، در شأن و ارزش الهی، بلافاصله پشت سر شهیدان عالی‌ قدر قرار دارند. (مقام معظم رهبری)


انقلاب ما انقلاب زینبی است.

از اول انقلاب زنان یکی از برجسته ترین نقش ها را در این انقلاب ایفا کردند.هم در خود حادثه بزرگ انقلاب،هم در حادثه بسیار بزرگ هشت سال دفاع مقدس نقش مادران از نقش مجاهدان،اگر سنگین تر ،دردناک تر و تحمل طلب تر نبود، یقینا کمتر نبوده.

مادری که جوان خودش را ، دسته گل خودش را هیجده سال ،بیست سال، کمتر،بیشتر پرورش داده حالا او را به طرف میدان جنگ می فرستد که معلوم نیست جسد او هم برخواهد گشت یا نه، این کجا، رفتن خود آن جوان کجا؟ کار این مادر، از کار آن جوان اگر بزرگتر نباشد،کوچکتر نیست. امام خامنه ای (مدظله العالی)

اگر شهیدان ،با تاسی از اعمال و رفتار امام حسین (ع) درس فداکاری و وفاداری و از خود گذشتگی و شجاعت و شهامت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه ای جاوید آفریدند،بی شک آموزگاری داشتند به نام “مادر” که در دامان پروری او و در کلاس درس او ، به این مقام رسیدند.

متاسفانه امروز عده ای با بغض و کینه های سیاسی خود و برای رسیدن به مطامع پست دنیوی خود از هر حربه ای ولو اهانت به ساحت مقدس مادران بزرگوار شهدا استفاده می کنند.

مادر بزرگوار شهید والامقام احمدرضا تاجگردون مثل سایر مادران شیرزن شهدا با الهام از رفتار شایسته حضرت زهرا (س) و ام البنین در دفاع از حریم ولایت،فرزند خود را برای جهاد و دفاع از نظام اسلامی روانه راه جاوید شهادت کردند.

به گواه یادگاران دوران خون و حماسه ،منزل این مادر شهید مامن و محل حضور پاسداران و بسیجیان سلحشوری بود که موقع رفتن به جبهه با بدرقه و دعاهای مادرانه اش راهی می شدند.حتی پس از دوران دفاع مقدس،درب منزلش به روی همرزمان فرزندانش باز بود و سفره های افطارش برای پاسداران و بسیجیان در ماه های رمضان گواهی بر این مدعاست.

برچسب های بی ادبانه و دور از شان به این شخصیت بزرگوار که چندین سال است به فرزند شهیدش پیوسته،اهانت به مقام تمام مادران شهداست که بهترین ثمره وجودی خویش را نثار استقرار و استمرار نظام مقدس اسلامی کردند.

با ابراز گلایه و محکوم کردن همه آنان که با گفتار نسنجیده و نابخردانه خود دل مادران شهدا را به درد آوردند،می خواهیم که ارزش های نظام و آخرت خود را فدای زیاده خواهی های دنیوی خویش نکنند و در راه و مسیر ناصوابی که در پیش گرفته اند با این گونه سخنان سخیف سبب شادی معاندین و مخالفین انقلاب و دلخوری جامعه بزرگ ایثارگری و دلسرد کردن جوانان و مردم متعهد به آینده میهن خود نشوند.

به گزارش خبردنا، در زمان بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاج گردون نماینده گچساران و باشت در کمیسیون تحقیق مجلس یازدهم شورای اسلامی، یکی از موارد اتهامی تاسفبار و شرم آور معترضین به این اعتبارنامه، آوردن نام مادر مرحومه و والامقام شهید تاج گردون بعنوان همراه کننده منافقین در ابتدای انقلاب بوده است.
 
این اتهام به مادر شهید تاج گردون که مومن بودن ایشان زبانزد عام و خاص بوده هم اکنون موجی از نگرانی را در حوزه انتخابیه بهمراه داشته است.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
1
خورشیدی و قدرت حسینی درحال رونمایی از ته اخلاق و اعتقادات و مذهب خود هستند بارک الله انقلابيون با اخلاق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
1
0
آقای حسینی
خودش خانواده شهیده
هیچ وقت اهانت نمیکنه
نام:
ایمیل:
* نظر: