به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۵۹۲۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین "خبردنا" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. شما می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را نقد کنید.

خبردنا - روح الله راوی مقدم؛
 
به نام خدا
 
جناب آقایان زکانی نماینده مردم شریف قم

جناب آقای احمد توکلی رئیس دیدبانان شفافیت وعدالت
 
به رسم ادب به شما سلام میکنم، هرچند مطمئنم شما آنقدر مغرور ومتبختر هستید که فقط دیدگاه خودتان شعاعی برای دیدگاه‌های دیگران درنظر نمی‌گیرد.

در ابتدا، چون هر دو بزرگوار نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی بوده اید و آقای زاکانی هم اکنون نماینده مجلس است، لازم میدانم در ابتدا وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به طور خلاصه که بحث نظارت بر دولت وقانون گذاری است را متذکر شوم با وارد شدن در زیرشاخه‌های نظارت، به تحقیق و تفحص نیز بر میخورم، دربحث تحقیق و تفحص نیز کمیسیونی تخصصی (کمسیون تحقیق) عهده دار این کار میشود که بعد از تحقیق، نتیجه را به صحن مجلس می‌آورد. تیر شما در دوکمیسیون که روال قانونی کار بود برای رد صلاحیت نماینده گچساران به سنگ خورد، حال این همه سروصدا کردن کنفرانس ولایو نهادن جهت تغییر وجذب آرا وتحت فشار قرار دادن نمایندگان در راستای رای دادن به میل و اهداف شما کاری بسیار ناپسند و نارواست که شما دنباله آن را گرفتید.

جناب آقای توکلی رنگ و لعابی که شما برای خودت در سازمان خود تأسیس دیدبان شفافیت وعدالت بنا نهاده اید به ظاهر عام پسند وگول زننده است، ولی از شما می‌پرسم از ابتدای تأسیس این نهاد چند مجرم ومفسد را به دستگاه‌های نظارتی وقوه قضاییه معرفی کرده اید. ما هرچه تا الان دیدیم همه گزارش‌های هست که بعد از اعلام سایت‌ها ومسئوالان قوه قضائیه شما به آن‌ها استناد کردید وچیز تازه ودندان گیری از خودتان وسازمانتان ندیدیم و همیشه ماندید تاجریانی روشن شود بعد با احتیاط بیانه ومتنی یا زیر نویسی را به حاشیه آن نوشتید.

جناب آقای توکلی کاش در سایت الف، خود را به قضاوت مخاطبین می‌گذاشتید تا ببیند که جایگاهتان نزد مردم کجاست هرچند برای امثال شماچون آب را از سر گذشته می‌بینید نظر مردم محلی از اعراب ندارد، جنابعالی در تمام گفتگو‌های و مصاحبه‌های تلویزیونی هیچ گاه نتوانستی جمله بندی درستی انجام دهی ویا منظور فرمایشاتت را به مخاطبان القا کنید علت این موضوع یا لکنت زبان بود یا بیسوادی یا عدم احاطه کافی بر موضوعات که مورد دوم و سوم بیشتر صدق میکند.

جناب آقای توکلی یادتان هست زمان رای اعتماد به وزیران دولت یازدهم چقدر علیه زنگنه برای رای اعتماد جو منفی ایجاد کردی، من مدافع زنگنه وکرداش نیستم، اما کاش شما که اینقدر در مورد مسائل کشور و وزرات نفت حساس بودید نقدگزینشی نمیکردی، چرا وزیر نفت دولت احمدی نژاد را هیچگاه مورد خطاب قرار ندادی، وزیری که به عقیده خیلی‌ها الان باید کنار بابک زنجانی به عنوان متهم ردیف اول محاکمه شود، جرم ایشان که وزارت نفت را حیاط خلوت ومحل رفت آمد مفسدانی مثل بابک زنجانی کرده کمتر از خود زنجانی نیست، حکم اعدام برای بابک زنجانی وچشم پوشی از وزیر دستور دهنده فروش نفت ویا احمال کننده در نظارت بر فروش سرمایه ملی (نفت) عین تبعیض، است.

جناب آقای توکلی شما هیچ وقت سیاستمدار‌ی قوی وآینده نگری زیرک نبوده و نیستی واین بار هم بعد ارجاع اعتبارنامه تاجگردون به کمسیون تحقیق و امیدواری به رد صلاحیت ایشان به اصرار دیگران وارد گود شدی، ولی باز هم کلاه سرت رفت، چون باوجود آگاهی به کارآمدی، سوابق کاری وموفق تاجگردون برای اینکه از قافله جا نمانید خود را نخود آشی کردی که هیچ گونه ته دیگ چربی برای استفاده شما و رفقایت ندارد.

-آقای زاکانی از شما سوال دارم شما شما که رئیس کمیسیون نظارت بر برجام بودی، میشود حاصل ونتیجه نظارت شما را برا این سند بی خاصیت بدانیم یقین بدانید اگر دولت در ماجرای برجام و اعتماد به غرب مرتکب اشتباهی جبران ناپذیر شد، شما نیز درصد قابل توجهی در آن سهیم هستی و انداختن کم کاری را گردن سایرین، فرار از انجام مسئولیت است.

-آقای زکانی اخیرا شما در مورد طبری وارتباطش با سازمان منافقین صحبت کردید از شما میپرسم اگر ایشان (طبری) اکنون هم در مسند معاونت اجرایی قوه قضائیه بود شما باز این حرف‌ها را میزدی، چرا طی سالیان دراز مسئولیت آقای طبری وارد گود نشدی، به ولا قسم میخورم چنانکه ایشان هنوز در مسند پست سابقش بود شما جرات این حرف‌ها را نداشتی، امثال شما منتظر جهت وزش باد هستید تا با همسویی با آن از حاصل خرمن و کاه مرده اش، برای خود حاصلی ذخیره کنید.

- جناب آقای زکانی علت تغییر حوزه انتخابیه شما چیست فکر کنم رویه تغییر حوزه انتخابیه مربوط به دوران مال قبل از انقلاب بوده که بدون اجازه واختیار مردم شاهزادگان و فامیل‌های مسئولان غیر بومی وناآشنا را به مجلس ومردم تحمیل میکردند. مطمئنا اگر ترس از رای نیاوردن نبود شما زاده تهران ونماینده چند دوره بودید ومردم تهران خیلی بیشتر از مردم قم شما را می‌شناختند به قم نمیامدی بعلاوه اینکه در لیست انتظار نمایندگی قم جا خالی شد وبلیط بهارستان شما فورا ((ok)) شد جناب - آقای زاکانی شما نماینده مردم قم هستید، یک ماه گذشته مجلس را که صرف سروصدا وجنجال عدم تایید صلاحیت تاجگردون کردین، چرا از فرصت ومرخصی یک هفته‌ای مجلس را برای سرکشی به حوزه انتخابیه ات که جغرافیای آن را بلد نیستی استفاده نکردی و این وقت را شب‌ها کنار خانواده درتهران و روز‌ها را در کنفرانس‌ها و فضای مجازی جهت نیل به اهداف و انتقام‌های شخصی خودت می‌گذرانید مردم قم چه گناهی کردند که باید شما برایشان یک شبه از صندوق در بیایی و اینگونه به آن‌ها بی توجه باشید.

- جناب آقای زاکانی جدیدا سناریوی طرح کردین که شفافیت باید از مجلس شروع شود درخواست مردم ومسوالان دلسوز نظام هم از اول همین بوده و هست، ولی اگر صادق هستید چرا در مورد تک تک نمایندگانی که داری برچسب‌های فراوان و سواستفاده‌های اقتصادی از قدرت هستند اعتراض نکردین وآن‌ها را به چالش نکشدین تا مردم به صدق گفتار و کردار شما پی ببرند.

- آقای زاکانی از شما میپرسم یک بار برای همیشه علت رد صلاحیت شما در دوره کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری چه بود، هر چه شرایط کاندیدا وتایید صلاحیت را سرچ نمودم شما تمام شرایط عادی اعم از رجال بودن مدرک تحصیلی سابقه سیاسی حزب الهی وغیره را داشتی وتن‌ها مجهول این قضیه که فقط نهاد‌های نظارتی از آن خبر دارند مسائل اقتصادی والتزام عملی به اسلام و نظام است.

- آقای زکانی در یک تویت مدعی شدی که فساد را نمیشود با تبار گرایی مصونیت بخشید، شما از کدوم تبار سخن میگویید درحالیکه شما بزرگترین مروج مرز بندی وتبار گرایی در سالیان اخیر هستید، مردم تبار ما سالهاست که به طور مستمر وممتد با مشارکت بالای نود درصد در انتخابات نظام جمهوری اسلامی پای ثابت مردم سالاری دینی هستند وتاجگردون برآمده از همین میزان شرکت بالا در انتخابات است، ولی امثال جنابعالی حاصل انتخاب بیست درصد انتخابات هستی و با انتخاب قم به عنوان حوزه انتخابیه دقیقا از؟ ابزار (فرقه گرایی) استفاده کردی و روانه بهارستان شدی، چطور حضور نود درصدی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی‌ها، جشن‌های انقلاب، مراسمات مذهبی و انتخابات را نادیده میگیرد، ولی دفاع همین مردم از نماینده کار آمد ومحرومیت زدای خود را تبار گرایی وفرقه سالاری قلمداد میکنید.

- آقای زکانی؛ جناب عالی سال نود دریک تفاهم نامه مبلغ پانصد میلیون تومان کمک بلاعوض بابت بصیرت افزایی از سازمان تبلیغات اسلامی پول دریافت کردید درحالیکه دریافت این کمک خلاف قانون تجارت و خلاف قانون اساسی است، چون اولا؛ هفته نامه جنابعالی یک ارگان رسمی دولتی داری ردیف بودجه نبوده دوما؛ هیچ گاه صلاحیت بصیرت افزایی در حیطه اختیارات شما نبوده سوما؛ اگر شما به عنوان شرکت خصوصی این مبلغ را به صورت وام باید میگرفتی که دراین صورت باید تضامن لازم برای باز پرداخت آن را می‌دادی، حالا شما بگویید خروجی بصیرت افزایی هفته نامه پنجره چه وکه بوده که پانصد میلیون تومان سال نود که با توجه به رشد نرخ تورم قریب چهارملیارد تومان پول الان است و بلاعوض به شما رسید چه شد، حداقل فاکتور خرج وهزینه‌ها را جهت شفافیت ارائه دهید.

جناب آقای زکانی؛ عدم تمکین به قانون اساسی برای مردم و مسئولین در جمهوری اسلامی جرم است، شما که دوبار در انتخاب رد صلاحیت شدی وهر دوبار به قول خودت برخلاف بقیه به رأی شورای نگهبان تمکین کردی چرا در موضوع اعتبار نامه آقای تاجگردون، به رأی شورایی نگهبان تمکین نکردی، آیا غیر از این اینست که ایشان در همین انتخابات سه بار از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده است، تلاش نامعقول وعجولانه شما کار را به جای رسانده که پشت سر هم صلاحیت نهاد‌های نظارتی کشور وکمیسون‌های تخصصی مجلس را یکی یکی زیر سوال میبرند و این خود جرم نیست مگر شما کی هستی، اگر قرار است عدالت اجرا شود مجازات عدم تمکین به قانون اساسی که در انتخابات ۸۸ برای کاندیدای حصر شده انجام شد برای شما نیز باید اجراشود این افکار افراطی شما وآقای توکلی، رفیقانتان که گهگاهی شما را همراهی می‌کردند برای فرار از تنفر مردم از شما گریزان شدند توضیح دهید که چرا آقای نادران شمارا در قضایای جدید همراهی نمی‌کند.

در آخر جناب آقای توکلی وزکانی؛ کمی پایین بیاید شما نمیتوانید سفیر عدالت باشید، چون در این جامعه آگاه امثال شما دیگر شناخته شده اید، بگذارید خدمت گذران کنار مردم باشند تا مرهمی به زخم دل آن‌ها باشند این حکومت حکومت مستمندان و خدمتگزاران به آنان است بگذارید امثال تاجگردون مستمند زدایی کند که اگر کوتاه نیایید آه مظلومان دامن شما را خواهد گرفت. کار نظارت ومبارزه با فساد را به قوه قضائیه، وزارت اطلاعات سازمان بازرسی کل کشور بسپارید و دست از پلیس بازی برای خودنمایی بردارید. نتیجه تداخل در وظایف قوا، چیزی جز باند بازی، دسته بندی وغافل شدن مسئولین از انجام امور محوله نخواهد داشت.

جناب آقایان توکلی وزاکانی؛ حال که از نام و شعار‌های انقلاب برای خود سنگر و برج باروی ساختید لااقل از کوبیدن کسانی که بین مردم محبوب هستند و خود را فدایی رفع گرفتاری‌ها، محرومیت‌ها ومظلومیت‌های مردم کرده اند دست بردارید و بدانید خشت خشت این سنگر سست و فروریختنی است، چون برا پایه ریا بنا شده است وبا ریزش این سنگر پوشالی سرتان برملا خواهدشد مردم به نظام جمهوری اسلامی پایبند هستند، ولی حاضر نیستند با امثال شما به بهشت روند، چون دریافتند شما دلسوز آن‌ها نیستین بلکه برای خالی کردن عقده‌های خود حاضرین به هر قیمتی که شده‌تر و خشک را باهم بسوزانید تا زغالی باشند برای کبابتان.
 
جناب آقایان زاکانی و توکلی پیشنهاد من شما ارائه طرحی سه فوریتی به مجلس، جهت راه اندازی کمیسیونی نو به نام «کمیسیون پلیس قلدر» را پیشنهاد میکنم که در بزنگاه تمام رقیبانتان و غیرهم مسلکانتان را به صلابه بکشانید وبرای آن‌ها رای صادر و اجرا کنید.
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
1
1
بسیار زیبا و رسا ، ماه پشت ابر نمیمونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
2
2
هرچی مطلب منتشر کنید نمیتونید به آقای زاکانی وتوکلی تهمت بزنید
حسین پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
1
0
درود راوی جان ،
محمدرفیع رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
1
1
سید بسیار جالب وشیوا نوشتی ،آفرین به این حسن سلیقه
برادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
3
0
هدف از به چالش کشیدن تاجگردون در موضوع اعتبارنامه فرافکنی و فرار به جلو مجلس بی تجربه و ۱۸درصدی یازدهم از مشکلات فعلی کشور هست که با زیرکی احمد توکلی مالیخولیایی و علیرضا زاکانی (مفسد شناخته نشده) به مجلس تحمیل شد
و نتیجه اش بعد از تایید نهایی اعتبارنامه سرخوردگی و شرمساری مجلسی که با شعار انقلابی گری و مبارزه با فساد شروع به کار نمود, خواهد شد و راه برای به غارت رفتن بیشتر کشور و بیت المال برای سایر مفسدین و همدستانشان هموارتر خواهد شد و نمایندگان بی تجربه هنوز متوجه دامی که زاکانی و همدستانش پهن کرده، نشده اند

ضمنا اشاره تاجگردون به دستمال کثیف درست بوده و حتی خودش غیرمستقیم تایید میکنه که تخلفاتی داشته ولی در حدی نیست که نتیجه بررسی و تایید صلاحیت شورای نگهبان, شعبه بررسی کننده , کمیسیون تحقیق مجلس و بالاتر از همه رای مردم گچساران که مصداق بارز حق الناس هست را خدشه دار کند چون موضوعات و فسادهای خیلی مهمتری هست که مجلس باید بهشون بپردازه
سبزعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
1
1
سید جان قلمت نوازشگر روح وتسلی بخش دردهایست که این چند روز خاطر گچساران را آزده است
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
1
0
با وجود پشتوانه های با سوادی مثل شما تاجگردون به خود می بالد
رضا موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
1
0
درود بر عموی عزیزم واقعا عالی نوشتی
صابر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
1
0
بسیار عالی و پر از ایهام و عدالت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
0
0
انشا الله پوزه زاکانی به خاک مالیده خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: