به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۹۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

خبردنا: سردار «مهدی انصاری» فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ضارب دکتر ملک حسینی فوق تخصص چشم در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش خبردنا، این مقام ارشد انتظامی بیان داشت : ضارب که از محل متواری شده بود با تلاش و جدیت ماموران پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد.

سردار انصاری هشدار جدی داد و خاطر نشان کرد: پلیس با چنین افرادی و آنهایی که بخواهند امنیت جامعه را با مخاطره روبرو کنند، قاطعانه برخورد می کند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پايان با تاکید بر اينکه پليس با هرگونه بي نظمي و مخل نظم و امنیت عمومی مبارزه خواهد کرد، افزود: پلیس خادم مردم می باشد و شهروندان می تواند ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 انتظارات و خواسته به حق خودشان را به پلیس اعلام کنند.

خبردنا، با تقدیر ویزه همیشگی خود از تلاش های متعهدانه و دلسوزانه سبزپوشان نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در جهت ایجاد آرامش در جامعه، صمیمانه از دکتر ملک حسینی، پزشک جوان، حاذق ، اصیل و اخلاق مدار دیارمان که در این حادثه تلخ، تاسفبار و ننگین بشدت مورد ضرب و شتم واقع شده اند به نوبه خود و به نمایندگی از تمام مردم استان پوزش طلبیده و از ایشان می خواهیم به خدمت در سرزمین مادری شان همانند همیشه با قدرت بیشتری ادامه دهند چرا که نبود دکتر ملک حسینی ها در این سرزمین بمعنای عقب گرد توسعه در حوزه پزشکی خواهد بود.

از دستگاه های فهیم و ارزشمند قضایی و امنیتی نیز می خواهیم با برخورد قاطع قانونی و سریع با مسببان این حادثه تلخ و زشت، فضای ملتهب کنونی حاکم شده بر جامعه مان را به روال آرامش بخش گذشته بازگردانند.

امیدواریم هیچگاه شاهد چنین حوادث تاسفباری در سرزمین مادری مان نباشیم.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
واقعا بعضی درک ندارند ماباید برویم شهرهای دیگه دنبال دکتر بگردیم .حیف دکتر ملک حسینی که در شهر یاسوجه
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
خدا لعنت کنه آنهایی که دکتر را مورد ضرب وشتم قرار دادند..عابروی منطقه را زییر سوال بردند و دکتر را هم بی انگیزه کردند..
نام:
ایمیل:
* نظر: