به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۹۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:

خبردنا: سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از ساخت واحد مسکونی توسط اداره بهزیستی استان برای کودکان بد سرپرست در این استان خبرداد.

به گزارش خبردنا، " سید عیسی حسنی " گفت: در جلسه کمیسیون ماده 77 پانزدهم دیماه گذشته قرارشد برای کودکان بدسرپرست، سازه ای در شهر یاسوج ساخته شود که امیدواریم در سال جاری اجرایی گردد.

وی با تشریح اقدام ویژه دادگستری استان در ارتباط با حمایت از زندانیان و خانواده آنان در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: با عنايت به تأكيدات رييس كل دادگستري استان و در راستاي اجراي دستورالعمل ساماندهي زندانيان و كاهش جمعيت كيفري در قوه قضائيه، صندوق حمايت از خانواده هاي زندانيان بي بضاعت با مساعدت و همكاري قضات و كارمندان دادگستري استان با ظرفيت حمايت از 12 خانوار در ماه تشكيل و درحال حاضر پيش بيني مي شود كه در هر سال به 144 خانواده بي بضاعت كمك هاي نقدي و غير نقدي اهداء نماييم.

سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از برتری طرح پیشنهادی استان با موضوع، " جرایم آپارتمانی و راه های مقابله با آن " در معاونت فرهنگی قوه قضائیه هم خبر داد.

حسنی افزود: به منظور کاهش ورودی پرونده ها و حمایت از زنان و کودکان یکی از مجتمع های مسکونی جرم خیز در شهر یاسوج به عنوان پایلوت انتخاب گردید.

این مقام قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرکزیت معاونت فرهنگی در 2 برنامه " کاهش ورودی پرونده " و" حمایت از زنان و کودکان" از شهریور ماه 97 با همکاری تعدادی از ادارات و نهادهای مرکز استان شروع و در اسفند ماه سال 98 با ارائه گزارش نهایی و ارسال تمام مستندات این طرح به معاونت فرهنگی قوه قضائیه به عنوان یک الگوی کشوری در زمینه " جرایم آپارتمانی و راه های مقابله با آن" به عنوان طرح برتر انتخاب شد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: