به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۵۹۹۲
|
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین "خبردنا" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. شما می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را نقد کنید.

خبردنا - روح الله راوی مقدم؛
 
رنج نامه

جناب آقای تاجگردون

گویا در تاریخ جمهوری اسلامی هر شش سال یکبار مقدر شده مجلسی اینچنینی در روزگاری که از دل قوه‌های مجریه و قوه عدالت گستر هر روز مفسدان اقتصادی همانند قارچی خودرو یکی یکی سر در میاورند و ودرمیان اشک‌های مردم که حاصل از فقر اقتصادی است مفسدی بعدی درخشانتر از گذشته پوسته را می‌شکافد وقد علم میکند و درمیان این وان افزایی گرانی وقرض گرفتن نان از نانوایی‌ها توسط مردم، که برداشت‌های هزار میلیاردی تومانی از جیب مردم که همانند قلم تراشی نفس مردم را کوتاه می‌کنند و به پایان می‌رسانند، صدای شکستن استخوان‌های فقیران صدای زوزه دختران خود سوخته در مناطق روستایی صدایی آه وناله بیماران بدون پول نمانده پشت در‌های بیمارستان‌ها، صدای مهیبی تمام فضای استان را در بهت و حیرت فرو برد و مینماید که همه چیز در دنیای امروز محتمل است کشتار انسان‌ها واختلاص وریا وحتی زنده ه بگور کردن دختران از بشر دوپا را دیدیم، ولی کسی را به جرم خدمت مجازات کردن را در نسل جدید تجربه می‌کنیم داستان «دزد جوانمردی» را درکلیله ودمنه خواندیم، ولی در کتمان نمی‌رفت واقعی باشد، چون کلیله ودمنه از زبان حیوانات بود مگر میشود؟!

جناب تاجگردون شما مستمند زدایی کردید. شاهراه‌های ارتباطی گچساران واستان، محله سادات، خیابان بلادیان آب رسانی‌ها زمین‌های خشک و آبادکردن مناطق محروم همه و همه «دارالفنون های» بیشماری هست که قرن‌ها از شما بجا میماند. مگر این گونه ماندگاری‌ها برای شما کم است.
 
شاهکار مخالفت با شما را در لایو‌های خصوصی افراد به ظاهر دلسوز نمایندگان وناطقان راست گرا را دیدیم. کمک به بسیج و سپاه قدس به عنوان بازوان توانای این کشور را به سخره میگرفند وقهقه می‌خندیدند «سردار سلیمانی» از آن بالا می‌بیند وگریه میکند به حال امروز ما.
 
این جماعت بوقلمون صفت اگر شما در تخصیص بودجه به بسیج و سپاه قدس مذایقه میکردین، قطعا روی دوم قضیه را می‌گرفتند.
 
جناب تاجگردون پیش بینی من در آینده اینست که ساختمان مجلس کنونی واقع در میدان بهارستان، نمادی برای نسل آینده که با قطع دست شما از خدمت به استان کهگیلویه و بویراحمد اشک مردم محروم را جاری کرد  خواهد شد و مخالفان واخراج کننده گان شما همانند میرزا آقاخان نوری و مهد علیا منفور نسل‌های آینده است.

در آخر آقای تاجگردون جاری شدن خون شهید تاجگردون بر جبین این مرز وبوم در راه رضای قرآن و اسلام وفدارکاری و رشادت شما درجنگ حق علیه باطل، بعلاوه سال‌ها خدمت به مناطق محروم و به ناحق مظلوم کهگیلویه و بویراحمد به گواه مردم که بهترین قاضیان وجانیشنانان خداوند در زمین هستند هم دلایلی بر سالم بودن وپاک بودن وانقلابی بودن شما در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشد و خداوند فرموده است إِنَّ اللَّهَ لا یُضیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنینَ خدا پاداش نیکوکاران را ضایع نمی‌کند.
 
آقای تاجگردون مباد نیشزخم دنیا دوستان و عقده ای‌ها که برای رسیدن به اهدافشان به هیچ کس رحم نمی‌کنند به اندازه ارزنی در شما اثر کند وکوچکترین تردیدی به بر حق بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری که جانشین خلف امام زمان است را به خود راه دهید واین را بدان که حق ماندنی وظلم پایدار نیست
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کوو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
6
4
شاید براشما سیاه باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
1
3
عالی
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
0
قلمت تیزتر است از اشعار فرخی ، با وجود اینکه شناخت شخصی ازت ندارم ولی اخیرا دومطلب از خواندم و بسیار متأثر شدم
فرجام پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
0
درود بر غیرت ،شرف ومردانگی سید راوی مقدم
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
0
درود بر بزرگ مرد سادات میرسالار
احتشام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
0
0
این زبان منطقی و ناطق ریشه‌ای دیرینه دارد صد آفرین
نام:
ایمیل:
* نظر: