به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۶۲۶۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
خبردنا: رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه رییس دیوان محاسبات، خطاب به مهرداد بذرپاش گفت: هر چه بود گذشت از امروز عمل شما مهم است مردم براساس عمل شما قضاوت می‌کنند شما در عمل ثابت کنید از فرزندان گام دوم انقلاب هستید.

محمدباقر قالیباف روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس و دادستان دیوان محاسبات گفت: مجلس یازدهم در زمانی شکل گرفت که کشور در شرایط سخت و خاصی قرار داشت و مردم امروز سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند. شک نکنید این تحمل از نجابت مردم و اینکه در سایه نظام اسلامی هستند می‌باشد و مردم در کنار سختی‌ها توقعاتی از ما دارند.

رییس مجلس شورای اسلامی یادآورشد: اولین توقعی که از ما دارند این است که ما مشکلات را به هم پاس ندهیم، زیرا مردم ما را مجموعه حاکمیتی یک‌پارچه می‌بینند. مردم از مجموعه کارگزاران نظام باید یک حرف را بشنوند و بدانند مسئولان در جمهوری اسلامی در هر قوه‌ای برای حل مشکلات آنان تلاش می‌کنند.

قالیباف خاطرنشان کرد: مردم از مجلس انقلابی انتظار دارند و وظیفه ما این است که در این شرایط سخت از مردم گره‌گشایی کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به مهرداد بذرپاش رییس دیوان محاسبات گفت: هر چه بود گذشت از امروز عمل شما مهم است. مردم براساس عمل شما قضاوت می‌کنند شما در عمل ثابت کنید از فرزندان گام دوم انقلاب هستید. مکلف هستم از قانون دفاع و آنرا مو به مو اجرا کنم. فرآیند انتخاب رییس و دادستان دیوان محاسبات براساس قانون پیش رفت. تعداد نامزد‌ها در این دوره بیشتر بود و رقابت جدی مومنانه‌ای شکل گرفت. موظف هستم انتخاب مجلس شورای اسلامی را پاس بدارم و از آن حمایت کنم. ان‌شاء‌الله دو برادر عزیز هم با کار و تلاش‌شان به انتخاب درست مجلس شورای اسلامی صحه بگذارند.

وی با بیان اینکه نظارت اولویت اصلی مجلس یازدهم است، گفت: ما دو وظیفه قانونگذاری و نظارت داریم که اولویت ما نظارت است. ما در اجرا دخالتی نداریم، اما وظیفه ذاتی ما نظارت بر اجرای قانون است. کشور ما هم بیش از هر زمانی به این امر نیاز دارد. ما باید از همه ابزارهایمان برای نظارت استفاده کنیم.

رییس مجلس گفت: ما باید تلاش مضاعف و ایثارگرانه داشته باشیم. دیوان محاسبات هم باید مجلس را در کنار خود ببیند. امیدواریم رویکرد هوشمندسازی و شفاف سازی در تمام قوه مقننه جاری شود. چرا که در غیراینصورت نمی‌توانیم اثرگذار باشیم. اصلاح ساختار بودجه مطالبه صریح رهبری است. تردیدی نیست دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌ها و سازمان برنامه بودجه بتوانند در کنار هم اصلاح ساختار بودجه را انجام دهند
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
0
هرچه خوردیم وبردیم وخلاف کردیم گذشت، مهم اینه که پوزه اصلاحطلبان را به خاک بمالیم
پدران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
0
از کیسه مردم بدبخت میبخشی؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر: