به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۶۳۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
یزدانپناه خبر داد؛
وی ادامه داد: در دهمین روز از مردادماه ۹۹، از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۵۴۹ نفر بهبود یافته اند.
خبردنا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا به ۵۲ نفر در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش"خبردنا"، دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: این سه جانباخته از شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران و یاسوج بودند که دونفر دارای بیماری زمینه‌ای بودند.

وی ادامه داد: در دهمین روز از مردادماه ۹۹، از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۵۴۹ نفر بهبود یافته اند.

وی ابراز داشت: ۱۹۹ بیمار مشکوک و قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۷۷ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۷ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی تصریح کرد: امروز نیز جواب ۱۶۲ نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که بیشترین موارد در بویراحمد (٤٢ درصد)، کهگیلویه (١٧ درصد)، گچساران (١٥درصد)، دنا (١٤ درصد) و لنده (١٢ درصد) بود.

دکتر یزدان پناه با بیان اینکه رفتار بیماری تهاجمی‌تر شده است، خاطر نشان کرد: توصیه به مردم عزیز، رعایت اصول بهداشتی، استفاده مداوم از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی (فاصله دو متر)، شستن مرتب دست‌ها وعدم حضور در تجمعات است.

دبیر ستاد استانی کرونا در پایان خاطر نشان کرد: تقاضا داریم خود مردم کسانی را که ماسک استفاده نمی‌کنند و یا دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمیکنند راهنمایی نمایند تا بتوانیم دوباره به طرف کنترل و مهار بیماری حرکت نماییم و به شرایط عادی زندگی بازگردیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: