به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۶۳۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴

خبردنا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از رشد ۱۱ درصدی مصرف برق در ساعات اوج بار در این استان خبر داد.

" مهندس داود راهزادی " در گفت‌وگو با خبردنا اظهار داشت: میزان مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد از مرز 442 مگاوات در ساعات اوج بار گذشته که نشان از رشد مصرف 11 درصدی می‌دهد.

وی تغییر الگوی مصرف و گرمای زودرس را مهمترین دلایل افزایش مصرف برق در این استان برشمرد و افزود: مصرف برق در ساعات اوج بار شب هم از روال گذشته خود خارج شده و شاهد یه رشد مصرف نگران کننده در این ساعات هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، میزان مصرف برق در ساعات اوج بار شب در مناطق مختلف این استان را بیش از 456 مگاوات برشمرد و تصریح کرد: افزایش این میزان مصرف در هیچ دورانی رخ نداده و الان شاهد یک تغییر اساسی در شب های استان هستیم.

راهزادی با تشریح آمار مصرف برق در شهرستانهای هشتگانه استان، بیشترین میزان مصرف برق را مربوط به شهرستان های  گچساران با 162 مگاوات و بویراحمد و دنا با 113 مگاوات عنوان کرد.

وی گفت: تمامی شهرستان های استان از رشد چشمگیر مصرف برق برخوردار بوده که شهرستان های بویراحمد و دنا با 11 مگاوات افزایشی و کهگیلویه با 10 مگاوات افزایشی بیشترین مصرف را در ساعات اوج بار داشته‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مشترکین برق در این استان را 265 هزار اشتراک ذکر و از مشترکان برق خواست در مدیریت مصرف برق با این شرکت همکاری کنند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: