به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۶۳۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
اين شيوه گزارش كه از باراني پدر بزرگ تاجگردون شروع و به عزيز خان پدر بزرگ همسر سابق دلشاد ختم مي شود در نوع خود جالب توجه است.

خبردنا - عادل علیبازی: احمد توکلی یکی از مخالفان عریضه نویس تاجگردون صاحب امتیازی سایت الف را به یکی از بستگان تاجگردون واگذار کرد .

به گزارش “ خبردنا “ ،. توکلی در نامه ای ، سجاد محمدی (دلشاد) از بستگان تاج گردون را كه بگفته توكلي همواره از همنشيني او بهره مند بوده ! بعنوان جانشين خود معرفي كرده است ! اما دلشاد كيست و چرا توكلي چنين امتياز مهمي را به او واگذار كرده ؟!

دلشاد محمدي متولد باشت و از بستگان و همشهريان تاج گردون است . وي در دانشكده وزارت خارجه درس خوانده و در وزارت خارجه مشغول است . ارتباط دلشاد و احمد به همان دوران و حضور احمد در روزنامه رسالت بر مي گردد.

پدر دلشاد پسر خاله مادر تاجگردون مرحومه مومنه مغفوره بی بی کبری کرمی ‌و دلشاد داماد حاج رحمان كرمي دايي تاج گردون است . خانم ايشان پزشك بوده كه در برهه اي از زندگي دچار اختلافات خانوادگي مي شوندبگونه اي كه توكلي از تاجگردون ميخواهد در اين موضوع وساطتت كنند كه در نهايت توكلي تاكيد مي كند اختلاف اين دو به دليل عقايد فرهنگي متفاوت حل نشدني است و از هم جدًا مي شوند .

اهميت اين موضوع در بند ١٧ گزارش عليه تاج گردون ديده مي شود.

اگر این متن مورد تایید توکلی است دایی های خانم سابق دلشاد از اعضای منافقین بوده اند که اتفاقا ارتباط فامیلی با دلشاد نزدیکتر بوده تا تاج گردون !!

اما این دو فرد مورد اشاره در این گزارش پرویز و‌موسي شرافتي هستند که پرویز اول انقلاب در اعدام های دسته جمعی اعدام می شود و موسی هم‌برخلاف این گزارش به خارج فرار نکرده بلکه در شیراز زندگی می کند !!

رحمان کرمی که در این گزارش آورده شده بعنوان دایی تاجگردون پدر خانم دلشاد یار غار توکلی است و آسیه شرافتی هم مادر خانم همسر سابق دلشاد و عزیز خان پدر بزرگ همسر سابق دلشاد !!

اين شيوه گزارش كه از باراني پدر بزرگ تاجگردون شروع و به عزيز خان پدر بزرگ همسر سابق دلشاد ختم مي شود در نوع خود جالب توجه است.
 
اما چرا توكلي تصميم گرفت امتياز را به دلشاد واگذار كند ؟!

تاجگردون از توكلي و سايتش بخاطر نشر اكاذيب و تهمت و .. شكايت كرده كه. توكلي بخوبي مي داند براي اثبات داستانهايش كه همبن گزارش ها مي باشند ادله اي وجود ندارد و قطعا محكوم خواهد شد بنابراين براي فرار از شكايت امتياز را واگذار كرده تا تاجگردون به رعايت مصالح فاميلي كوتاه بيايد زهي خيال خام !!

در باب آنچه گفته شد مي طلبد سجاد (دلشاد) محمدي صريحا در باب مطالب و گزارش هاي عليه تاجگردون واكنش نشان دهد و اگر نقشي نداشته و ندارد رسما تكذيب كند .

همچنين بر تاجگردون واجب است كه سكوت خودش را در باب اين موضوع و ساير موارد احمد توكلي با انتشار فايل صوتي جلسه توكلي و آذرپيك ومعترضان به اعتبار نامه اش بشكند كه اين حق الناس است.

ناگفته هاي اقتصادي را در مطالب بعدي خواهم گفت.
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
2
2
درود بر علیبازی
لر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
1
0
آخ از دلهایی که از کینه وحقد لبریز وذاتهای کثیف فتنه انگیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
1
2
منتظریم تا چوب دراز تو آستین توکلی و زاکانی فرو رود
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
1
0
درود بر شرف دلشاد محمدی ،پاک و بی ریا
نام:
ایمیل:
* نظر: