به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۶۴۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

خبردنا: یک فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: برخی تلاش دارند از آقای جهانگیری تصویر جدیدی خلق کنند تا او بتواند آبرومندانه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ نامزد شود. سهم آقای جهانگیری از پاسخگویی وضع موجود کمتر از آقای روحانی نیست. او مسئول ارشد اجرایی در دولت محسوب می‌شود.

بیژن مقدم، فعال سیاسی اصولگرا درباره نقش جهانگیری در دولت روحانی و خبر کاندیداتوری او برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: اگر آقای اسحاق جهانگیری نامزد شود و بخواهد توجیه بیاورد که، چون «نقشی در اداره دولت نداشته بنابراین انتقادی متوجه او نمی‌شود»، شوخی بیش نیست.

وی افزود: اگر او در پایان دولت نخست خداحافظی می‌کرد و می‌گفت «زمینه‌ای برای کار و فعالیت نمی‌بینم، چون اختیاراتی ندارم، می‌روم» شاید قابل قبول بود، اما بیان این حرف در پایان ۸ سال مسئولیت معاون اولی رئیس جمهور تنها می‌تواند یک شوخی تلقی شود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی یادآور شد: البته در عرصه سیاسی امکان دارد برای آقای جهانگیری نقشی تعریف شود و او بخواهد آن نقش را بازی کند، بر این اساس از انظار غایب شود بعد هم بگوید «من چنین دیدگاهی داشتم نشد، یا چنین عقیده‌ای داشتم حرفم را گوش نکردند» یا حتی دو روز دیگر مطرح کند که «قهر کردم»، ما این‌ها را به حساب بازی سیاسی می‌گذاریم.

وی ادامه داد: برخی تلاش دارند از آقای جهانگیری تصویر جدیدی خلق کنند تا او بتواند آبرومندانه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ نامزد شود. سهم آقای جهانگیری از پاسخگویی وضع موجود کمتر از آقای روحانی نیست. او مسئول ارشد اجرایی در دولت محسوب می‌شود، در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ هم به عنوان یک نامزد پوششی عمل کرد و تمام تلاشش را هم برای پیروزی آقای روحانی انجام داد، در واقع مردم را نیز به نوعی فریفت.

بیژن مقدم اظهار کرد: امروز نیز بعید نیست که آقای جهانگیری و دوستانش بازی جدیدی را برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ شروع کرده باشند، تا آنجا بیاید و بگوید «در دولت کاره‌ای نبوده، اگر رئیس جمهور شود اتفاقات بزرگی را می‌تواند برای کشور رقم بزند». معتقدم معادلات آن طور که آقای جهانگیری تصور می‌کند پیش نمی‌رود.

وی افزود: باید از نامزدی آقای جهانگیری در رقابت سیاسی سال ۱۴۰۰ استقبال کرد، چون می‌شود فیلم صحبت هایش را در انتخابات سال ۹۶ پخش کرد و او باید به خیلی مسائل در زمان انتخابات پاسخ بدهد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
0
خخخخخخخ
با حال بود
نام:
ایمیل:
* نظر: