به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۶۵۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵

خبردنا: مجتبی ممشلی مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر در باره پیروزی تیمش برابر سپاهان گفت: می‌دانستیم برابر سپاهان کار سختی در پیش داریم و آنها همیشه جزو تیم‌های پرقدرت لیگ برتر هستند. ما زود به گل رسیدیم و بعد از این گل سپاهان فشار زیادی روی دروازه ما ایجاد کرد، در این بازی خوش شانس بودیم که گل نخوردیم و خوشحالم که سه امتیاز مهم در اصفهان گرفتیم.

وی در خصوص شکست‌ناپذیری نساجی در هشت بازی قبلی و تاثیر حضور محمود فکری در این تیم عنوان کرد: از زمانی که فکری به تیم ما آمد روحیه جنگندگی در تیم بیشتر شد. کادر فنی تیم ما از لحاظ فنی و اسمی واقعا در سطح بالایی هستند و فکری هم از همان روز اول که به نساجی آمد به بازیکنان گفت که جایگاه تیم پایین جدول نیست. ایشان هنوز هم به ما می‌گوید که نباید به نتایج اخیر قانع شویم، امیدوارم در دو بازی پایانی هم نتایج خوبی بگیریم. خوشبختانه در بازی‌های اخیر روند خوبی داشتیم، من معتقدم اگر نساجی تقویت شود فصل آینده می‌توانیم به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا فکر کنیم.

ممشلی در خصوص درخشش میری در بازی‌های اخیر و دو گل زیبایی که این بازیکن به استقلال و سپاهان زد، گفت: میری در تمرینات هم خوب شوت می‌زد و خوشبختانه دو گل فوق‌العاده هم زد. امیدوارم میری این روند را ادامه دهد.

مدافع نساجی که در بازی با سپاهان مصدوم شد، در خصوص وضعیتش تصریح کرد: باید MRI بگیرم تا وضعیتم به صورت دقیق مشخص شود ولی امیدوارم که این مصدومیت جدی نباشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: