به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۶۵۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
استاندار؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ماه محرم پویش نذر ماسک راه اندازی شود تا بتوانیم این ویروس منحوس را شکست دهیم.

خبردنا: حسن کلانتری با تاکید براینکه کم هزینه ترین، راحت ترین و موثرترین راه مقابله با ویروس کرونا استفاده از ماسک است گفت: به شرط آنکه ۹۵ درصد مردم هنگام خروج تا برگشت به خانه از ماسک استفاده کنند.

کلانتری با اشاره به اینکه در آستانه ماه محرم قرار داریم افزود: برگزاری آئین های عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در هیچ هیاتی تعطیل نیست.

وی ادامه داد: تنها باید آئین های عزاداری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی یعنی استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و کاهش ساعات برگزاری مراسم انجام شود.

کلانتری بر ضرورت راه اندازی پویش «نذر ماسک در محرم» توسط هیات های مذهبی استان تاکید و بیان کرد: در هوشمندی و تعهد کاری مدیرکل سازمان تبلیغات استان شکی نیست و می طلبد این موضوع به خوبی در مناطق شهری و روستایی استان تبیین شود.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی موفق در رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جشنواره شهید رجایی دیده می شوند، گفت: انتظار می رود صدا وسیما و اصحاب رسانه ضمن تشویق اصناف برتر در این حوزه، خانواده هایی را که به دلیل ناقل بودن این ویروس کشنده در تنهایی در فراق عزیز از دست رفته خود به سوگ نشسته اند را نیز به مردم معرفی کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: