به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۶۶۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
بخشدار لوداب گفت: مردم لوداب پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند تا وضع از این بدتر نشود.

خبردنا: نشست ستاد مقابله با کرونا در لوداب به میزبانی بخشداری،با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

جمال روحانی ،بخشدار لوداب در این نشست با تقدیر از تیم سلامت و اعضای ستاد مقابله با کرونا در بخش لوداب اظهار کرد: همه ادارات و دستگاه‌ها باید تعامل و همکاری لازم را داشته باشند تا در مقابله با این ویروس منحوس پیروز شده و سلامت و زندگی مردم ، به روال عادی بازگردد.

روحانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: با اقدامات و مصوبات ستاد مقابله با کرونا در بخش لوداب ، تمام تلاش ما باید این باشد که وضعیت منطقه از این بدتر نشود.

ناصر صانع نسب (دبیر ستاد مقابله با کرونا در لوداب) ضمن تشکر از مسئولان بهداشتی استانی نیز افزود: قریب به ۱۰۰ نمونه آزمایش از افراد مشکوک گرفته شده است که افراد دارای آزمایش مثبت بوده در قرنطینه هستند و تمام آموزش های لازم به افراد و خانواده های درگیر به صورت حضوری داده شده است.

در این نشست لطیف پور،رئیس کمیته امداد نیز گفت: تلاش می‌شود به افراد و خانواده‌های درگیر این بیماری،سبد غذایی و مزایایی تعلق دهیم و از کمک های همدلانه مردم منطقه در این زمینه استفاده کنیم.

تعطیلی تمام اصناف چهار راه جهاد در روز چهارشنبه۲۲مرداد، شستشوی جداول و گندزدایی انها توسط شهرداری منطقه، ضدعفونی کردن تمام ادارات با نظارت مرکز بهداشت، قرنطینه و تحت کنترل گرفتن روستاهای درگیر، اجبارکردن تمام اصناف به رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، دعوت مردم به همکاری و رعایت پروتکل بهداشتی و عدم عبور و مرورهای غیرضروری، جلوگیری از افراد فاقد ماسک به اداره‌ها و مغازه‌ها، تعطیلی رستوران و آرایشگاه های منطقه تا اطلاع ثانوی، منع صرف صبحانه در اداره ها از مصوبات جدید این نشست بود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
0
0
ولا هیچ کدام روقرنطینه نکردید همشون توروستا اباده دارن ول میگردن کجا هستن که میگید قرنطینه هستن اصلا بهداشت به فکرمردم نیست دروغ نگید
نام:
ایمیل:
* نظر: