به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۶۶۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه گفت: انجمن خیرین مسکن‌ساز با هدف تأمین مسکن برای نیازمندان در شهرستان تشکیل می‌شود.

خبردنا: مهرداد متقی امروز در دیدار با امام جمعه از تشکیل انجمن خیرین مسکن‌ساز در شهرستان خبر داد.

ریس بنیاد مسکن کهگیلویه گفت: ماهیت انجمن خیرین مسکن ساز فرهنگی است که با التزام به رعایت کامل قوانین و مقررات وفق مفاد اساسنامه ضمن پرهیز از هرگونه اغراض سیاسی، انتفاعی و با حمایت بنیاد مسکن جهت ساخت مسکن مناسب و ارزان قیمت برای اقشار محروم جامعه از طریق جلب حمایت خیرین کشور فعالیت خواهد نمود.

وی اشاعه فرهنگ مشارکت و جلب کمک‌های مردمی و خیرین به منظور ساخت و تولید مسکن ارزان قیمت برای نیازمندان را از وظایف و اهداف این انجمن اعلام کرد و گفت:گسترش فرهنگ سنت حسنه وقف در امر تأمین مسکن محرومین از طریق بسترسازی مناسب با رعایت احکام،ضوابط و مقررات وقف و سیاستگذاری و تعیین خط مشی در امر عمران اراضی و فضاهای مناسب با کاربری‌های مسکونی به منظور حداکثر استفاده از آنها از دیگر اهداف است.

متقی تصریح کرد: با تشکیل خیرین مسکن‌ساز در جهت اعتلای فرهنگ ساخت و تولید مسکن مناسب وارزان قیمت، تقویت بنیه مالی انجمن و تامین منابع لازم و نظارت بر حسن تحقق منویات واهداف شرعیه خیرین و واقفین مسکن‌ساز تلاش خواهیم داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: