به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۶۶۵۶
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی؛
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۳۲۹۳ نفر بهبود یافته کامل گزارش شده است.
خبردنا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به فوت دو بیمار کرونایی از شهر‌های گچساران و یاسوج گفت: امروز ۲۲ مردادماه تعداد قربانیان کرونا به ۶۹ نفر رسید.

به گزارش"خبردنا"، پرویز یزدانپناه اظهار داشت؛ یک بیمار ۸۵ ساله اهل شهرستان گچساران و یک بیمار ۵۶ ساله یاسوجی، به علت داشتن بیماری زمینه‌ای و ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
 
یزدان‌پناه افزود: هم‌اکنون ۱۷۸ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۷۸ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۳ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار داشت: امروز نیز جواب ۲۱۲ نمونه را از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج دریافت نمودیم که درصد و تعداد موارد مثبت مانند چند روز گذشته حالت افزایشی داشته است و بیشترین موارد به ترتیب در بویراحمد، چرام، گچساران، باشت، بهمئی، کهگیلویه، لنده و دنا بود.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۳۲۹۳ نفر بهبود یافته کامل گزارش شده است.

دکتر یزدان پناه عنوان کرد: از مهمترین اصولی که شرع و عقل بر آن صحه می‌گذراند و بر انجام آن تأکید دارند حفظ سلامتی و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.

وی افزود: افراد با رعایت بهداشت فردی از قبیل شستن دست‌ها، استفاده از ماسک و ماندن در خانه بجز در موارد ضروری و عدم تردد‌های غیرضروری و عدم حضور در تجمعات می‌توانند به کنترل و مهار این بیماری کمک کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: