به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۶۸۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف ۳۰ هزار متر مربع از اراضی حریم و بستر رود بشار یاسوج از متصرفان خبر داد.

خبردنا: در راستای حفاظت و صیانت از منابع آبی و با اخذ دستور قضایی و حضور نیروی انتظامی، عملیات رفع تصرف از حریم رودخانه بشار یاسوج در حاشیه روستای دهنو، توسط شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، اجرا شد.

رسول فرهادی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این عملیات دو روزه که با حمایت و حضور مقامات قضایی و انتظامی استان همراه بوده است.

وی بیان کرد: همچنین اداره منابع طبیعی نیز برای رفع تصرف از اراضی ملی مشارکت داشت، حدود 30 هزار مترمربع از حریم و بستر رودخانه بشار در حاشیه روستای دهنوی یاسوج آزادسازی شد.

فرهادی ابراز کرد: با عنایت به تکالیف ابلاغی و همچنین شرایط خاص استان، عملیات رفع تصرف از حرایم رودخانه‌های استان به صورت جدی ادامه خواهد یافت .

وی خاطرنشان کرد: از همه هم استانی‌ها درخواست داریم تا ضمن هماهنگی با شرکت آب منطقه‌ای برای هر گونه اقدام برای ساخت و ساز یا کشت و کار، از بروز مشکلات برای خود و دیگران جلوگیری کنند و ما را در انجام وظایف ذاتی مان یاری دهند چرا که منافع این کار برای نسل‌های آینده به ارث خواهد ماند.

نام:
ایمیل:
* نظر: