به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۶۹۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
در گفت و گو با رسانه ها؛
کنترل تورم و گرانی مهمترین دغدغه مجلس/ طرح فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی در دستور کار مجلس نیست

خبردنا؛ نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون با تاکید بر اینکه مهمترین اولویت مجلس کنترل تورم و گرانی است، گفت: طرح «فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی» در دستور کار مجلس نیست.

مهدی روشنفکر در گفت‌وگو با خبردنا، با تاکید بر اینکه طرح فیترلینگ شبکه‌های اجتماعی تاکنون در مجلس ارائه نشده که بخواهم آن را امضاء کنم، گفت: انتظار می‌رود رسانه‌ها هم از دامن زدن به برخی شایعه ها که کمکی به بهبود شرایط مردم نمی کند و تنها باعث فشار روانی بیشتر به مردم می شوند خودداری کنند؛ در حال حاضر مهمترین دغدغه نمایندگان کنترل تورم و گرانی و رفع مشکلات معیشتی مردم است نه موضوع فیلترینگ.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه بحث ساماندهی شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی دغدغه تعدادی از نمایندگان است، افزود: ارائه چنین طرحی در مجلس به معنای فیلتر کردن پیام رسان‌ها نیست و باید دید که اگر چنین طرحی ارائه شود مفاد آن به چه شکل خواهد بود.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی آموزش و پرورش با انتقاد از اینکه بیکاری  روح و روان جوانان ما را آزار می‌دهد و قیمت دلار و سکه سر به فلک کشیده است، ادامه داد: ارزش پولی ملی در بدترین وضع ممکن است و کنترل قیمت‌ها، مدیریت بازار و منابع محدود موجود، پیگیری مطالبات بانک‌ها از ابر بدهکاران بانکی و نورچشمی هایی که هزاران میلیارد تومان پول بیت المال را به اشکال مختلف مورد تعرض قرار داده اند، وسواس و دقت لازم در کیفیت هزینه ارزهای دولتی به ویژه تعیین تکلیف ارزهای صادراتی در شرایط خطیر کنونی حداقل کارهایی است که مردم از دولت و مجلس در شرایط موجود توقع دارند.

روشنفکر یادآور شد: ما شرمنده موکلان خود در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم و نمی‌توانیم به صورتشان نگاه کنیم زیرا مهمترین خواسته آنان از ما اشتغال است و از درد نداری و فقر ناله می‌کنند./

 

نام:
ایمیل:
* نظر: