به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۰۳۵
|
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
نماینده ادوار نهم و دهم و منتخب یازدهم رد اعتبارنامه گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بدون اشاره به نام از تلاش فردی با ریش بلند و تیپ آخوندی برای رد اعتبار نامه خود در مجلس یازدهم خبرداد.

خبردنا، غلام رضا تاج گردون در صفحه مجازی خود با انتشار تصویری از دیگ حلیم شب های محرم که سال های سال از پدربزرگ و پدر و الان در آن نذری به عزاداران داده می شد، از تلاش فردی با ریش بلند و تیپ شبیه آخوندها برای رد اعتبار نامه خود در مجلس یازدهم افشاگری کرده است.

وی در این صفحه این چنین نوشته است: حدود صد سال آنطور که شنیدم از پدربزرگ تاپدر و بعد از او در منزل ما نذری حلیم بود و بعد از نیمه های شب عاشورا آماده عزاداران حسینی بودم. این کرونای لعنتی چی بود که این نعمت را از همه گرفت. اگر چه در حد اداء انجام خواهد شد ولی بیداری شب عاشورا کنار دیگ حلیم و بهم زدن دیگ توسط اونایی که یکسال نیت می کردند تا در این شب نیتشون رو ادا کنند مزه دیگری داشت و دارد.

یادم رفت بگم، امسال معترضین به اعتبارنامه من جوری صحبت و گزارش میدادند که گویا خانواده ما اصلا مسلمان و شیعه نیستند. وقتی گفتم دهها سال قبل از انقلاب  در منزل پدری ما روضه حسین بود و یاد حسین می گفتند گفتند دروغ می گوید. یادمه بچه بودیم و قبل از انقلاب مرحوم متقی کاشانی امام جمعه فقید شهرمان در منزل ما روضه می خواند. رئیس کمیسیون تحقیق می گفت آقای فلانی اومده پیش من و آقای دیگری که ریشش خاص بود و بلند و به نظر میومد آخوند باشد ولی لباس نپوشیده بود باهاش اومده بود. طرف که باهاش اومده بود می گفت اینایی که تاج گردون میگه ما روضه داشتیم و ادعای مسلمانی می کنندکلا دروغ میگه حتی بهم گفت اصلا غلام و احمد از دو مادر هستند و همه اینها را دروغ میگه. والله این جماعتی که من باهاشون رو به رو بودم از صد تا کرونا هم بدتر بودند. بگذریم بهش گفتم اونکه باهاش اومده بود آخوند نیست ریشش بلنده و مثل آخوند است و فامیلیش فلانی نبود؟گفت چرا همین فامیلی بود.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
France
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
2
ای لعنت خدا و بندگان خاص خدا بر ان شخص ریش بلند ریاکار و دروغگو .
قدرت
|
United States
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
0
0
سید دیگه
حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
2
0
همان فرد که می گویی یک شخصیت انقلابیه دستش درد نکند یک کار انقلابی کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: