به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۰۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان در کهگیلویه و بویراحمد به مدیریت بحران کرونا کمک چشمگیری کرده است.

خبردنا: حسین کلانتری گفت: افزایش دو برابری تعداد تخت های بیمارستانی از افتخارات دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد است.

کلانتری افزود: توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان در استان به مدیریت بحران کرونا کمک چشمگیری کرده است.

او با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۷۱ پروژه عمرانی و اقتصادی استان در هفته دولت امسال گفت: از مجموع این پروژه ها تعداد ۲۴۲ پروژه عمرانی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تکمیل یا در مراحل پایانی بودن احداث ۱۶ هزار واحد مسکن مهر در استان را یادآور شد و افزود: برنامه ریزی برای تکمیل سه هزار و ۵۰۰ مسکن روستایی تا پایان امسال و طرح هایی مانند ودیعه مسکن و طرح اقدام ملی مسکن تکمیل کننده خدمات دولت تدبیر و امید در این حوزه است.

وی احیای بافت فرسوده شهر دوگنبدان را از اقدام های برجسته دولت در استان دانست و گفت: فراهم کردن زمینه احداث سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای مردم حاشیه این شهر که در شرایط سخت خانه های ناایمن سکونت داشتند با تلاش دولت تدبیر و امید و مسئولان محلی تحقق یافته است.

کلانتری گفت: در زمینه توسعه اقتصادی نیز با اجرای ۳۳ طرح اشتغالزا در حوزه ‌های کشاورزی، صنعت و خدمات زمینه اشتغال ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر در استان فراهم می‌ شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: