به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۱۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
دکتر یزدان پناه تاکید کرد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، از اضافه شدن ۳۵ نفر به کادر درمان استان برای مقابله با بیماری کرونا خبر داد و گفت: بدترین استان کشور تا یک ماه آینده خواهیم بود.

به گزارش خبردنا، پرویز یزدان‌پناه با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا در استان، اظهار داشت: به احتمال فراوان طی دو سه هفته آینده شاهد افزایش مرگ و میر کرونایی‌های در سطح استان خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۱۵ تخت به تخت‌های بیمارستان شهید جلیل اضافه کردیم، افزود: در صورت نیاز از ظرفیت بیمارستان‌های امام سجاد (ع) و شهید بهشتی استفاده می شود.

وی با بیان اینکه مشکلی در تخت‌های بیمارستانی وجود ندارد، افزود: کادر پزشکی و درمان به شدت خسته‌اند و از مردم تقاضا داریم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

این مسوول با اشاره به اینکه ۳۵ نیروی جدید به کادر درمان بیمارستان‌های جلیل و بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت اضافه شد، گفت: متناسب با پیشرفت بیماری اگر نیاز باشد نیرو اضافه و حتی جابه‌جایی خواهیم داشت.

این مسوول عنوان کرد: ۴۰۰ میلیون تومان برای تهیه آمپول " رمدسیویر " پرداخت و آمپول به اندازه مورد نیاز تهیه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تا یک ماه آینده این استان بدترین نقطه کشور خواهد بود لذا اقدامات قاطعانه و با ضمانت اجرایی بالا باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: