به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۲۰۳
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

خبردنا: مجتبی یوسفی عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی از برگزاری اولین جلسه شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی در محل کمیسیون تلفیق خبر داد.

وی با بیان اینکه انتخاب هیئت رئیسه سنی فراکسیون انقلاب اسلامی در دستورکار جلسه امروز قرار داشت، گفت: براین اساس سیدمحمد موحد به عنوان مسن‌ترین و سیدمحسن دهنوی به عنوان جوان‌ترین عضو به عنوان رئیس و دبیر مسئولیت اداره جلسات را تا زمان انتخاب هیأت رئیسه از سوی اعضای شورای مرکزی را بر عهده خواهند داشت.

عضو شورای مرکزی فراکسیون عنوان کرد: پس از آن هیأت اجرایی گزارشی را از روند کار جلسات این هیئت و فراکسیون از زمان شکل گیری فراکسیون تا انتخاب اعضای شورای مرکزی را به اعضای شورا مرکزی ارائه کرد و پس از آن مسئولیت اداره جلسات را به هیأت رئیسه سنی واگذار کرد.

یوسفی با بیان اینکه در این جلسه همچنین متن اساسنامه و مرامنامه فراکسیون بین اعضای شورای مرکزی توزیع شد، ادامه داد: در این جلسه مقرر شد که اعضا تا یکشنبه هفته آینده فرصت دارند تا پیشنهادات اصلاحی خود را پیرامون اساسنامه به صورت کتبی به رئیس سنی فراکسیون ارائه کنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه در جلسه بعدی پس از استماع نظرات و پیشنهادات اصلاحی اعضای فراکسیون پیرامون اساسنامه در نهایت آن را به رای خواهیم گذاشت، گفت: اساسنامه باید با رای دو سوم اعضای شورای مرکزی به تصویب برسد و پس از تصویب اساسنامه انتخابات هیأت رئیسه فراکسیون برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: