به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۲۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
دلیل پخت ضعیف و بی‌کیفیت نان در کهگیلویه و بویراحمد را می‌توان در موضوعات مختلفی جست‌وجو کرد.

خبردنا: یکی از مشکلات عمده در استان کهگیلویه و بویراحمد که مردم روزانه با آن مواجه هستند کیفیت نان در استان است که قاطعانه می‌توان گفت یکی از بی‌کیفیت‌ترین نان‌های کشور در این استان پخت می‌شود.

دلیل این پخت ضعیف و بی‌کیفیت نان را می‌توان در موضوعات مختلفی جست‌وجو کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرد بی‌کیفیت، خبازان آموزش ندیده و مهم‌تر از همه نظارت‌های ضعیف و نصف و نیمه اشاره کرد.

به هر واحد نانوایی در استان به خصوص شهر یاسوج سری بزنیم از آرد بی کیفیت می‌نالد و معلوم نیست داستان این آردها در استان کی تمام خواهد شد.

اما خبازانی که کمترین آموزش را دیده‌اند و به عبارتی نه تجربه خبازی دارند و نه آموزش دیده‌ا‌ند در این سال‌ها ضربه‌های جبران‌ناپذیر به مشتریان وارد کرده‌ا‌ند و بیشتر بیماری‌ها به دلیل پخت بی‌کیفیت نان توسط خبازان بی تجربه است.

یکی از دلایل دیگر به نظارت‌های ضعیف برمی‌گردد که مسوولان تنها شعار کیفی‌سازی نان در استان سر می‌دهند خوب به یاد داریم که برای نمونه قبل از گران شدن قیمت نان مسوولان تعزیرات و صمت قول دادند در صورت گران شدن نان از خبازان نان با کیفیت می‌خواهند که این اتفاق هرگز عملی نشد و هنوز باید مردم استان با نان بی‌کیفیت سر از مطب‌های پزشکان گوارش در آورند.

نام:
ایمیل:
* نظر: