به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۲۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
یزدانپناه خبر داد؛
دکتر یزدان پناه خاطر نشان کرد: تردد و تعدد حضور مردم در بازار‌ها و مکان‌های عمومی نگران کننده بوده و ما را به پیک خطرناک بیماری نزدیک می‌کند.
خبردنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۳ هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند که در مجموع، تعداد جان باختگان کرونا در استان به ۱۰۱ نفر رسید.

به گزارش "خبردنا"؛ دکتر پرویز یزدان پناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۵۵۸۱ مورد گزارش شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۲۷۹ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۱۰ نفر مبتلای قطعی و ۲۲ نفر در بخش آی سی یو تحت درمان قرار دارند.

بگفته وی: امروز نیز جواب ۲۸۲ نمونه از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج دریافت شد که درصد زیادی از مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: متاسفانه سیر صعودی کرونا در استان ادامه داشته و روزانه در حال افزایش است.

این مقام مسئول یادآور شد: چنانچه این موج خطرناک ادامه داشته باشد تبعات جبران ناپذیری به جامعه وارد کرده و همه افراد را تحت شعاع خود قرار میدهد.

دکتر یزدان پناه خاطر نشان کرد: تردد و تعدد حضور مردم در بازار‌ها و مکان‌های عمومی نگران کننده بوده و ما را به پیک خطرناک بیماری نزدیک می‌کند.

دبیر ستاد استانی کرونا عنوان کرد: تاکید همیشگی ما استفاده مداوم از ماسک در مکان‌های عمومی و ادارات و توجه ویژه به رعایت فاصله گذاری پویا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: