به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۳۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی در شهر یاسوج تاکید کرد.

خبردنا: حسین کلانتری صبح امروز از روند اجرایی چند طرح نیمه تمام عمرانی در شهر یاسوج بازدید کرد و از مسئولان خواست تا با همت جهادی برای تکمیل این طرح ها تلاش کنند.

کلانتری در بازدید از طرح‌های عمرانی شهر یاسوج، از مجتمع آموزشی ۲۲ کلاسه شهید حاج قاسم سلیمانی شهر مادوان، یادمان تپه نور الشهدا، خانه مطبوعات و چند طرح نیمه تمام و در حال تکمیل عمرانی دیگر در این شهر بازدید کرد.

وی در این بازدید، خدمات رسانی مطلوب به مادوان و روستا‌های مهریان، بلهزار، گوشه و مزدک را ضروری ارزیابی کرد و گفت: سرانه فضای آموزشی، ورزشی، فضای سبز در این مناطق رضایت بخش نبوده و باید تدبیری در این خصوص اندیشیده شود.

کلانتری در حاشیه بازدید از مجتمع آموزشی ۲۲ کلاسه شهید حاج قاسم سلیمانی مادوان، گفت: این طرح در دو مرحله به اجرا می شود و مرحله اول آن شامل فضای آموزشی، ورزشی، کتابخانه و نمازخانه تا پایان مهر ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین در این بازدید از روند اجرایی طرح خانه مطبوعات یاسوج ابراز رضایت کرد و در بازدید از ساماندهی طرح یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج اضافه کرد: از تمامی دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم برای تکمیل این یادمان تلاش کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اختصاص ۵ میلیارد ریال اعتبار و تزریق ۵ میلیارد ریال دیگر به این طرح از روند اجرای آن اعلام رضایت کرد و گفت: شهدا به عنوان چراغ هدایت جامعه به گردن همه ما حق دارند.

نستهن مقدم شهردار شهر یاسوج در این بازدید از طرح ساماندهی یادمان شهدای یاسوج گفت: تا ده روز آینده جاده دسترسی و فضاسازی محوطه یادمان شهدای گمنام تکمیل می شود.

کلانتری با ابراز رضایت از عملکرد شهردار یاسوج گفت: میراث فرهنگی به زودی کار نصب پرچم و شرکت برق نیز تا هفته آینده برج‌های نوری را نصب می‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از مجتمع آزادی باقری شهر یاسوج هم گفت: این طرح به عنوان یک مجموعه چند منظوره می‌تواند در خدمات دهی و جذب گردشگر برای شهر یاسوج مفید واقع شود.

کلانتری گفت: در آینده نزدیک این مجموعه نیز به بهره برداری می رسد.

نام:
ایمیل:
* نظر: