به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۳۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
از زمان شیوع ویروس کرونا:
سرپرست شبکه بهداشت و در مان گچساران گفت: از مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا90درصد در سطح شهر و10 دهم درصد در مناطق روستایی شناسایی شده‌اند.

خبردنا: ظهر امروز نشست شورای اداری شهرستان به ریاست فرماندار و روسای ادارات در مجتمع فرهنگیان برگزار شد.

در این نشست آرین غلامیان  اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد چهارهزار و 333 تست کرونا از بیماران  مبتلا و مشکوک به کرونا دریافت شده است.

وی ادامه داد: از مجموع نمونه تست‌های دریافت شده از  افراد مبتلا و مشکوک به کرونا متاسفانه 28 درصد به این ویروس مبتلا شده‌اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران  تعداد بهبودیافتگان از ویروس کرونا را  بیش 71درصد اعلام کردو افزود: از مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا درصد خانم و 52 درصد آقا بوده است.

وی ادامه داد: از مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا 90 درصد در سطح شهر و10 دهم درصد در مناطق روستایی شناسایی شده‌اند.

غلامیان با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون 35 مورد بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند، ابراز کرد:  از این میزان 23 مورد افراد فوت شده در شهرستان 12 مورد از شهروندان گچساران که برای درمان به بیمارستان شهید جلیل یاسوج اعزام شده بودند جان خود را از دست دادند.

این مسئول  در ادامه از ابتلای کارمندان دولت به ویروس کرونا خبرداد و گفت: در حال حاضر 31درصد از افراد مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده  در شهرستان کارمندان دولت بوده که بیشترین تعداد در مجموعه کادر درمان و بهداشت بوده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران  ادامه داد: در حال حاضر 29 بیمار کرونا در بخش  کرونا بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری هستند که از این تعداد چهار بیمار در بخش مراقب‌های ویژه بستری و تعداد پنج بیمار کرونایی در بیمارستان نفت گچسارانبستری هستند.

 وی از افزایش تخت‌های بستری ویژه برای بیماران کرونایی خبر داد و گفت: متاسفانه روند افراد مبتلا به ویروس کرونا در حال افزایش است که از این رو تعداد 100 تخت بستری برای این بیماران در بیمارستان‌های سطح شهر در نظر گرفته شده است.

 غلامیان ابراز نگرانی و خاطرنشان کرد: با فرا رسیدن فصل سرما و شیوع بیماری آنفولانزا احتمال ابتلا افراد به بیماری کرونا بسیار است چرا که علائم کرونا  با بیماری آنفولانزا مشترک است.

نام:
ایمیل:
* نظر: