به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۳۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
جلسه شورای سلامت شهرستان دنا با موضوع بهداشت مدارس به ریاست فرماندار دنا برگزار و تصیمات سفت و سختی گرفته شد.

خبردنا: نشست شورای سلامت شهرستان دنا با موضوع بهداشت مدارس با حضور اعضای عضو به ریاست عبدالحمید پناهی فرماندار دنا تشکیل شد.

پناهی فرماندار دنا گفت: حساسیت و سلامت فرزندان دانش آموز برای ما بسیار مهم است.

وی افزود: در اولین روزهای سال شروع تحصیلی خانواده ها نگران حال فرزندان خود هستند همه ما نگران سلامتی فرزندان خود هستیم، چرا که این ویروس کرونا با زندگی همه قاطی شده و هر از چند گاهی با جان همشهریان دست و پنجه نرم کرده که نیاز است روستائیان روی رفت و آمد کارگران فصلی حساس باشند که عامل این روند کنونی بالا رفتن آمار مبتلا شدن ویروس کرونا همین ارتباطات بین استانی بوده است.

پناهی با یادآور شدن مشارکت دستگاه‌ها و همکاری ویژه شهروندان گفت: خوشبختانه این مهم که تاکنون شهرستان ما در رده آخر سطح مبتلا شدن به ویروس کرونا قرار داریم توجه ویژه به سلامت و همکاری نهادها از جمله سپاه، نیروی انتظامی، سفیران سلامت، هلال احمر، شهرداران، بسیج مردمی، برق، آب،گاز بوده که ما را در این وضعیت قرار داده اند که جای تشکر و قدردانی داریم.

رئیس شواری سلامت دنا با توصیه به اعضای ستاد ادامه داد و گفت: تا آنچه در توان دارید در کنار مردم باشید و برای حفظ و سلامتی و رشد علمی فرزندان آنها تلاش کنید.

وی گفت: معرفی نماینده مدارس جهت پیگیری دستورالعمل های بهداشتی کرونا گزارش و بازدید روزانه از مدارس توسط شبکه بهداشت و درمان؛ عدم قطع آب، گاز، برق مدارس توسط دستگاههای خدمات رسان، شناسایی بیماران کرونایی در صورت عدم رعایت معرفی به مراجع قضایی است.

این مسئول گفت: ارشاد و راهنمایی در راستای جلوگیری از شرکت در مراسمات عمومی جشن ها، خاکسپاری قرار دادن اطلاعات آموزشی و فراهم کردن زیر ساخت شبکه شاد و اینترنت روستایی است.

در این جلسه چندین مصوبه به امضای اعضای حاضر در جلسه رسید که عبارتند از ارائه گزارش کنترل بیماری کرونا توسط شهرداران پاتاوه و سی سخت و ساماندهی سرویس های بهداشتی مدارس است.

نام:
ایمیل:
* نظر: