به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۳۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
مدیر فرودگاه یاسوج از سرگیری پروازهای این فرودگاه به روال قبل خبر داد و گفت: پیگیر افزایش پروازها هستیم.

خبردنا: علی محسنیان در این باره اظهار داشت: افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج برای تمام روزهای هفته در فاز نخست جزو دغدغه مسئولان استانی و خواسته به‌حق مردم است.

وی با تاکید بر اینکه بدون شک پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از وزیر راه و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری موثر است عنوان کرد: امیدواریم هفته آینده خبرهای خوبی در این زمینه داشته باشیم.

محسنیان افزود: تمام زیرساخت‌ها و تاسیسات و تجهیزات متناسب و مورد نیاز این فرودگاه در سال‌های گذشته تا به‌ حال فراهم شده و از نقطه نظر فرودگاهی فعلا هیچ کمبودی وجود ندارد.

مدیر فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ترغیب شرکت‌های هواپیمایی به برقراری پرواز در مناطق کمتر برخوردار یک موضوع فرا فرودگاهی است و مدیر فرودگاه به تنهایی این توان را ندارد و همانند سایر فرودگاه‌های مشابه نیازمند کمک همه پتانسیل‌های چانه‌زنی استان و مسولان و نمایندگان هستیم.

محسنیان ادامه داد: در مرحله نخست افزایش پرواز تهران یاسوج تهران به همه روزهای هفته، مرحله بعد برقراری پرواز عصرگاهی و فاز بعد برقراری پرواز مشهد مقدس در دستور کار است.

وی با بیان اینکه پروازهای هفتگی شرکت ماهان از امروز 26 شهریور ماه برابر با روال گذشته از سر گرفته می‌شود، تصریح کرد: برنامه پروازی شرکت ماهان روزهای شنبه از تهران 11:30 و از یاسوج 13:50 و چهارشنبه از تهران 12:35 و از یاسوج 14:50 است.

نام:
ایمیل:
* نظر: