به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۴۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگران شهرداری یاسوج ۶ ماه است دریافتی نداشتند که امیدواریم سازمان شهرداری‌های کشور این معضل را حل کند.

خبردنا: مهدی روشنفکر در نشست شهرداران با معاون وزیر کشور در ابتدا از تلاش‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیگیری مسائل استان در سطح ملی قدردانی کرد و گفت: پیگیری‌های استاندار دلسوزانه است.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس بیان کرد: نبود درآمد پایدار شهردار‌ها، مردم و شهروندان را دچار دردسر کرده و نبود ماشین آلات و سرمایه‌گذار از دغدغه‌های جدی است.

وی با اشاره به لزوم همسانی حقوق و مزایا گفت: شرایط نیروی انسانی شهرداری به مانند سایر ادارات نیست.شهرها نیاز به تزریق منابع مالی هستند.

وی با بیان اینکه جمعیت یاسوج در سال ۱۳۳۹ ، ۹۵۰ نفر بود، افزود:  یاسوج شرایط و  موقعیت و استعداد خوبی دارد و پایتخت طبیعت ایران است اما این شهر پر از استعداد درصد مهاجرپذیری بالایی دارد.

 روشنفکر با اشاره به حال ناخوش و چهره زشت ورودی شهرهای یاسوج گفت: ساماندهی ورودی شهرها نیازمند اعتبار است که این اعتبار را ما در اختیار نداریم.

وضعیت ترافیکی یاسوج دیگر محور صحبت روشنفکر بود و وی ادامه داد: نیازمند کمک برای تکمیل و بهره‌برداری پل چهارم بشار هستیم تا به نتیجه برسد.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس به وضعیت کارگران شهرداری اشاره کرد و یادآور شد: اعتباری اختصاص دهید، کارگران زحمت‌کش شهرداری ۶ ماه است دریافتی نداشتند و برای رفع این معضل چاره‌اندیشی کنید.

روشنفکر ادامه داد: دستور دهید برنامه‌ای برای درآمد پایدار شهرداری یاسوج و سایر شهرها طراح شود، ضمن اینکه برای تکمیل سایت بازیافت زباله نیازمند کمک سازمان شهرداری‌ها هستیم.
 
نماینده مردم در مجلس با اشاره به طرح جامع پارک جنگلی و آبشار یاسوج گفت: نبود فضای سبز و پارک و ساماندهی آرامستان‌ها دیگر دغدغه است که باید مورد توجه باشد.

وی با اشاره به تعریف محدود شهرها مطابق با تبصره ۲ قانون گفت: برنامه جامع و تفصیلی زمانی محقق می‌شود که نگاه‌ها منظومه‌ای باشد نه جزیره‌‌ای.

روشنفکر با اشاره به بلاتکلیفی مناطق اطراف یاسوج خواستار تجدیدنظر در قانون شوراها شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: