به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۴۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵
یزدانپناه خبر داد:
وی تصریح کرد: امروز نیز جواب ۱۴۱ نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که بیشترین موارد مثبت در کهگیلویه ۶۵ درصد، بویراحمد ۲۵ درصد و چرام ۱۰ درصد بود.
خبردنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مرگ سه بیمار مبتلا به کرونا و افزایش شمار قربانیان کرونا به ۱۲۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش "خبردنا"؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۶۴۳۵ نفر بهبود یافته اند.

وی ابراز داشت: ۲۸۱ بیمار مشکوک و قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۲۴ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۹ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی تصریح کرد:جواب ۱۴۱ نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که بیشترین موارد مثبت در کهگیلویه ۶۵ درصد، بویراحمد ۲۵ درصد و چرام ۱۰ درصد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه علیرغم بازرسی‌های مکرر و تذکرات جدی باز هم در مشاغل، صنوف و اماکن عملاً با نوعی عادی پنداری و با کاهش مراعات بهداشت فردی و عمومی در مناطق مختلف استان روبرو هستیم، موضوعی که طبیعتاً منجر به افزایش شمار مبتلایان و به تبع آن قربانیان شده است.

دکتر یزدان پناه خاطر نشان کرد: در این مرحله استفاده همگانی از ماسک از جمله اقدامات مهم پیشگیرانه‌ای بوده که می‌تواند شیوع بیماری کووید ۱۹ را محدود کرده و به حداقل ممکن کاهش دهد، اما باید در نظر گرفته شود که استفاده از ماسک به تنهایی برای تامین سطح مناسب حفاظت کافی نیست و سایر اقدامات نیز باید در کنار آن اتخاذ گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر: