به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۵۰۲
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رشد بافت‌های حاشیه‌ای، یاسوج را خفه کرده و هیچ برنامه‌ای برای زیرساخت‌ها وجود ندارد.

خبردنا: احد جمالی صبح امروز در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی واقعیت موجود در جامعه بوده و بخشی از آن از دست بشر خارج بوده و اصلاح آن به زمان و علم کافی نیاز دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برخی از آسیب‌های اجتماعی نیز به دلیل کم کاری و اعمال برخی از مسئولان و دستگاه‌ها ایجاد و  به دست مدیران دستگاه های اجرایی نیز حل می‌شود.

جمالی خاطر‌نشان کرد: اگر ما عدالت و انصاف را درک کنیم و بر مبانی اخلاقی و دینی حرکت کنیم و اندیشه انتفاعی را کنار بگذاریم میتوانیم، و برنامه ریزی دقیق داشته باشیم، از بروز آسیب‌های اجتماعی تا حد مطلوب جلوگیری کنیم.

وی افزود: شهر یاسوج در مقابل دیگر شهرها، خیلی کوچک است، اما رشد بافت‌های حاشیه‌ای درحال خفه کردن شهر هستند و همینطور در حال رشد هست و هیچ برنامه‌ای برای زیرساخت‌های فرهنگی،آموزشی، تفریحی و بهداشتی نشده است و این بی شک نتیجه سوءمدیریت و ناکارآمدی مدیریت است.

جمالی نسبت به اختصاص اعتبارات در پایان سال اعتراض نمود و از دستگاه های متولی خواست که در پایان گزارش بدهند و فعالیت خود را پایش کنند تا نتیجه عملکرد شفاف و روشن شود.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) در تلاش برای اجرای طرح حرفه آموزی بوده و این طرح سبب تقویت مشاغل می‌شود و ایجاد شغل کمک بسزایی به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری در ادامه به ایجاد نمایشگاه دائمی برای محصولات تولیدی قشر آسیب پذیر تاکید کرد و از دستگاه‌های متولی درخواست نمود در توزیع اعتبارات بین مناطق بر اساس عدالت و ظرفیت‌های موجود اقدام شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: