به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۵۴۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
پرفسور ملک‌حسینی معتقد است بدون هیچگونه تردیدی استان کهگیلویه و بویراحمد همانگونه که از نظر جلوه های طبیعی دلفریب و سحرآمیز است از جهت وجود استعدادهای درخشان هم شگفت انگیز است.

به گزارش "خبردنا": استان کهگیلویه و بویراحمد سرچشمه استعدادها و ظرفیت‌های طبیعی، تاریخی و انسانی است که در دل زاگرس نورافشانی می‌کند استعدادهایی که اگر پرده و غبار محرومیت‌ها کنار رود در سطوح ملی و بین‌المللی به مانند ستاره‌های درخشان خواهند درخشید.

یکی از این ستاره های پر فروغ آسمان زاگرس استاد پرفسور دکتر سید علی ملک‌حسینی پزشک حاذق و پدر پیوند کبد ایران است که نام و آوازه او در سراسر جهان و در علم پزشکی بلند آوازه است.

ملک‌حسینی که اکنون در سپهر علم پزشکی جهان می‌درخشد از دل محرومیت‌ها و نداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بیرون آمده و خود او بهتر از همه می‌داند که چه استعدادهای نابی در این استان نهفته و اقبال و بختشان همچنان باز نشده و چگونه باید از این ظرفیت کم‌نظیر خدادادی استفاده کرد.

در آخرین موفقیتی که پرفسور ملک‌حسینی کسب کرد جایزه 2020 انجمن جهانی پیوند اعضا را بر سینه خود دید در همین خصوص استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیام تبریکی صادر کرد و البته بعد از پیام استاندار متنی از سوی دکتر ملک‌حسینی به عنوان قدرانی از پیام استاندار صادر شد که برای رشد و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد پر از معنا و مفهوم است.

استاندار در پیام خود آورده:

چه زیباست امید مریضی که به دستان شفا بخش پزشک ماهر و طبیب حاذق دخیل بسته و به انتظار جاری شدن رحمت الهی از سرِانگشتان اوست.

زیباتر از آن تبدیل زندگیِ تلخ و آمیخته با دردِ بیماران به آرامش و سکینه است که گویی اشارتی است از رحمت پیامبرانه که از نگاه بشارت بخش طبیب تجلی می یابد.
 

جناب دکتر ملک‌حسینی:

موفقیت حضرت عالی در کسب جایزه ۲۰۲۰ انجمن جهانی پیوند اعضا که نشان از دانش وافر واندیشه والای آن عزیز است تبریک می گویم و از شفابخش بلند مرتبه اعتلای مقام و علو منزلتتان را مسئلت دارم.

پرفسور ملک‌حسینی در پیام پر مفهوم خود خطاب به استاندار آورده: 

جناب آقای دکتر کلانتری استاندار محترم استان کهکیلویه وبویراحمد با اهداء سلام و آرزوی توفیق برای جنابعالی، از پیام محبت آمیزی که به دلیل کسب جایزه انجمن جهانی پیوند برای بنده ارسال فرموده‌اید صمیمانه تشکر می‌کنم.

بدون هیچگونه تردیدی استان کهگیلویه وبویراحمد همانگونه که از نظر جلوه های طبیعی دلفریب و سحرآمیز است از جهت وجود استعدادهای درخشان هم شگفت انگیز است و باور قلبی من این است که حتی اگر کوره راهی برای شکوفائی این گنجینهٔ نوابغ پنهان پیدا شود می توانند از همه رقیبان پیشی بگیرند و زودتر از همه به قله برسند و به پیش بینی معلم بزرگ عشایر محمد بهمن بیگی که فرموده بود؛ کهگیلویه و بویراحمد محل طلوع ستاره هاست جامه عمل بپوشاند.

شاید جایزه‌ای که نصیب من  شده تحفه کوچکی باشد که بتواند میدان رقابت تلاش و کوشش را در کسب تحصیل علم و مهارت یابی فعال کند و در آینده ای نه چندان دور این استان طلوع ستارگانش را به نظاره نشیند.

نام:
ایمیل:
* نظر: