به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۵۵۳
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

خبردنا: یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی برابر الشارجه گفت:خوشحالم که توانستیم به عنوان تیم اول و صدرنشین راهی مرحله بعد شویم. مهم این بود که توانستیم خیلی زود به گل برسیم. امیدوارم بتوانیم این روند را در دیدارهای آینده هم ادامه دهیم.

او ادامه داد: از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم. فشار زیادی را تحمل می کنند. چند بازیکن ما با مصدومیت بازی کردند که جای تقدیر دارد. به همه آنها خسته نباشید می گویم. این بازیکنان باعث افتخار تیم ما و افتخار هواداران هستند و از این که توانستند دل هواداران را شاد کنند از تک تک آنها تشکر می کنم. هواداران هم انرژی مثبت به ما دادند که از آنها تشکر می کنم. 

گل‌محمدی در مورد آنالیزی که از تیم حریف داشت گفت: آنالیز خوبی از تیم شارجه داشتیم. گل هایی که زدیم روی کارهای تمرین شده بود. هر چند که فرصت تمرین زیاد نداشتیم اما به صورت تئوری این مسائل را گوشزد کردیم و بازیکنان هم با تمرکز بالا توانستند این کار را انجام دهند. تمرکز بالای بازیکنان در طول مسابقه دیدنی بود و می شد دید که بازیکنان با تمام انرژی دارند بازی می کنند. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نیمکت تیمش گفت: همه بازیکنان ما در یک سطح هستند و آنهایی هم که روی نیمکت هستند لیاقت حضور در ترکیب ثابت را دارند. با توجه به فشردگی مسابقات حتما نیاز است که ما به همه بازیکنان بازی بدهیم و از همه آنها استفاده کنیم. 

نام:
ایمیل:
* نظر: