به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۶۱۰
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شش هزار مورد واکسن آنفلونزا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

به گزارش خبردنا، " پرویز یزدان‌پناه " در نشست خبری به نیروهای جذب شده توسط دانشگاه اشاره کرد و گفت: ۲۹۰ نیروی شرکتی، قراردادی و پیمانی به صورت آزمون جذب کردیم که ۷۰ درصد نیروها بهداشتتی و درمانی و اکثریت پرستار هستند.

وی بیان کرد: طی یکسال اخیر ۲۴ پروژه عمرانی در حوزه دانشگاه تعریف شده که تلاش می‌کنیم تا دهه فجر برخی از این پروژه‌ها از جمله بیمارستان بهمئی، بیمارستان گچساران و کلینیک تخصصی دهدشت افتتاح شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به پیشرفت‌های دانشگاه طی یکسال اخیر از جمله رتبه برتر دانشگاه در شاخص‌های شهید رجایی است: ۲۴ ماه تاخیر در کارانه پزشکان بود که به ۱۰ ماه رسیده است و در حوزه بهداشت تاخیر ۸ ماهه به روز شد.
 
این مسوول بیان کرد: شش هزار مورد واکسن آنفلونزا امروز در اختیار دانشگاه قرار گرفت که اولویت با جانبازان شیمیایی، زنان باردار، بیماران خاص، پرسنل مراکز بهداشتی و درمانی، سالمندان و زندانیان است و در مراحل بعدی برای سایر افراد خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه استان ۱۱ هزار مورد واکسن آنفلونزا است که ۶ هزار مورد در اختیار استان قرار گرفت و اولویت‌بندی شد و  در مرحله بعدی تحویل داروخانه‌ها می‌شود که مردم می‌توانند تامین کنند.

یزدان‌پناه بیان کرد: در همین مدت ۵۵ متخصص جذب کردیم که برخی به شهرستان‌ها اعزام شدند و عده‌ای هم اعزام می‌شوند تا کمبود نیروی متخصص رفع می‌شود.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به میزان بدهی دانشگاه اشاره کرد و گفت: بدهی بیمارستان شهید جلیل و بیمارستان باشت ۲۲ میلیارد تومان بود که به ۱۶ میلیارد کاهش داشت و با اختصاص ۸ میلیارد تومان از سوی  وزارتخانه بدهی به ۸ میلیارد کاهش می‌یابد.

نام:
ایمیل:
* نظر: