به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۷۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

خبردنا: جوان مصری پس از ازدواج با پیرزنی که تفاوت سنی زیدی با او داشت، در معرض انتقاد اطرافیان و فضای مجازی قرار گرفت.

روزنامه دیلی میل نوشت، جوانی مصری با پیرزنی انگلیسی ازدواج کرد که ۴۵ سال از خودش بزرگتر بود و انتقاد دیگران از این اقدام موجب برانگیخته شدن خشم او شد.

به نوشته این روزنامه، «محمد احمد ابراهیم» جوان ۳۵ ساله مصری با «ایریس جونز» پیرزن ۸۰ ساله انگلیسی سال گذشته در شبکه اجتماعی فیسبوک آشنا شد و این پیرزن برای ازدواج با این جوان راهی مصر شده است، اما این دو هنوز نتوانسته‌اند ازدواج خود را ثبت کنند.

این جوان با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی در قاهره از عشق خود دفاع کرد و با صدای بلند فریاد زد که عاشق زنی شده است که جای مادربزرگ او را دارد و از تمامی کسانی که به عشق این دو به یکدیگر شک دارند خواست که به «جهنم بروند».

او از پاسخ به سوال مجری برنامه درباره اصرار او به ازدواجی با ۴۵ سال اختلاف سنی طفره رفت و خطاب به بینندگان برنامه گفت: من محمد هستم و با ایریس در اینترنت آشنا شدم و هنگامی که او تصمیم گرفت برای دیدن اهرام مصر به کشور من سفر کند با او دیدار کردم و فهمیدیم که با هم تفاهم داریم.

جوان مصری با خشم افزود: عشق تفاوت سنی و فاصله جغرافیایی نمی‌شناسد. این زندگی ما است. او مرا انتخاب کرده است و من او را انتخاب کرده‌ام و به تمام کسانی که به عشق ما توهین می‌کنند، می‌گویم که این مسئله شخصی ما است و بهتر است مشغول زندگی خود باشید.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
پیرزن وش جذاب تره
نام:
ایمیل:
* نظر: