به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۸۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای مانور جهادی شاخه زنی درختان مزاحم بر روی شبکه های برق در شهرستان های 9 گانه این استان خبرداد.

به گزارش خبردنا، " داود راهزادی " با بیان این مطلب گفت: با هماهنگی صورت گرفته با شرکت توانیر و نواحی 9 گانه برق در استان کهگیلویه و بویراحمد، مانور جهادی شاخه زنی درختان مزاحم شبکه های برق و تعمیرات این شبکه ها اجرا شد.

وی با تشکر از همکاری شهرداری ها، سازمان آتش نشانی ، اورژانس های دانشگاه علوم پزشکی و راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: بیش از 200 نیروی انسانی در 25 اکیپ عملیاتی و اتفاقاتی در مانور جهادی شاخه زنی درختان مزاحم و تعمیرات  شبکه های برق استان مشارکت فعال داشتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، پایداری شبکه های برق، تامین برق پایدار، تعمیر شبکه های برق و جلوگیری از خاموشی های احتمالی برق در زمان وزش بادها و بارش های امسال را از مهمترین مزایای اجرای این مانور برشمرد.

شاخه زنی بیش از 100 کیلومتر شاخه های مزاحم درختان بر روی شبکه های برق

راهزادی در ادامه از شاخه زنی بیش از 100 کیلومتر شاخه های مزاحم درختان بر روی شبکه های برق در مانور جهادی شاخه زنی و تعمیرات شبکه های برق در استان عنوان کرد.

وی گفت: باتوجه به وضعیت جغرافیایی استان کهگیلویه و بویراحمد، تمامی شبکه های برق رسانی هوایی بوده که تامین برق پایدار و صیانت از شبکه های برق، شرایط خاصی نسبت به بسیاری از استان های دیگر کشور دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کار شاخه زنی درختان مزاحم شبکه های برق در سطح شهرهای این استان تا حدودی زیادی در مانور جهادی انجام گرفته و نقاط حساس شهری این مانور اجرا و شبکه های برق تعمیر شده است.

راهزادی با بیان اینکه کار شاخه زنی درختان مزاحم شبکه های برق روستایی نیز در دستورکار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: البته بدلیل پراکندگی روستاها، برای اجرای مانور جهادی شاخه زنی و تعمیرات شبکه های برق نیاز به زمان بیشتری نسبت به شهرها داریم.

وی با تقدیر از تلاش همکاران خود در تمامی نواحی برق استان کهگیلویه و بویراحمد برای خدمات رسانی به مشترکین برق، یادآورشد: از مشترکین برق نیز می خواهیم درصورت مشاهده هرگونه مشکل در حوزه برق با شماره تلفن 121 تماس بگیرند.

این مسوول برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مشترکین برق این استان را بیش از 265 هزار مشترک ذکر و اظهارداشت: طول شبکه های برق فشار متوسط و ضعیف این استان هم به بیش از 11 هزار کیلومتر می رسد.

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: