به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۸۳۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۹۴۴۱ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

خبردنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان به ۱۷۶ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.

به گزارش"خبردنا"؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۳۱۶ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۴۴ بیمار کرونایی قطعی بوده و ٢١ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۹۴۴۱ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از ۲۵۲ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، بهمئی و لنده و بقیه موارد در سایر شهرستان‌های استان بود.

دکتر یزدانپناه خاطر نشان کرد: همزمانی کرونا و آنفلوآنزا شرایط سخت و پیچیده‌ای پیش روی ما قرار می‌دهد بنابراین توجه و حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باید بیش از پیش افزایش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: روند ابتلا به کرونا در استان که از مرداد ماه به طرز فزاینده‌ای افزایش یافت و کهگیلویه و بویراحمد را در وضعیت هشدار و سپس قرمز و قرار داد هنوز فروکش نکرده است و این استان بر اساس اعلام وزارت بهداشت، کماکان در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد و شهرستان بویراحمد نیز وضعیت خطرناکی را تجربه می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: