به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۹۱۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
یزدانپناه خبر داد؛
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۰۲۳ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
خبردنا؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان به ۱۹۰ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۳ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.

به گزارش"خبردنا"؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان به ۱۹۰ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۳ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند که محدوده سنی آن‌ها از ۴۰ تا ۸۵ سال بود و یکی از بیماران که میانسال بود و بیماری زمینه‌ای نیز نداشت متاسفانه روند پیشرونده‌ای داشت و علیرغم تلاش تیم پزشکی فوت نمود.
 
دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۳۲۵ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۴۳ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۳ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۰۲۳ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از ۳۱۵ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج موارد حدود ۵۰ درصد موارد مثبت بود که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های کهگیلویه (۳۲)، گچساران (۲۷)، بویراحمد (۱۰)، بهمیی (۸)، باشت (۷)، دنا (۶)، چرام (۶)، لنده (۴) درصد بود.

دکتر یزدانپناه یادآور شد‌: همکاری مردم موجب تداوم سیر نزولی بیماری کووید ۱۹ در استان می‌شود و از مردم می‌خواهیم همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی و بویژه استفاده از ماسک را رعایت نمایند.

وی تاکید کرد: با توجه به ویژگی‌های اپیدمیولوژیک بیماری و همزمانی آن با شیوع آنفلوآنزا در فصول پاییز و زمستان پیش بینی می‌شود شرایط دشواری در نظام سلامت کشور و به تبع آن استان داشته باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: